Maniobres avui dijous 28/06

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Hola companys, per a avui teniem previst fer la missió de matrix de'n Jaumen però ell molt probablement no hi serà i tampoc m'ha passat l'arxiu (t'estiraré les orelles jaume ç:D ) així que m'ha semblat indicat improvisar unes maniobres per a continuar la pràctica de l'ACE.

Buscarem un server amb ACE on hi hagi una domination (el d'ahir pot servir) i ens hi estarem una estona provant de conquerir posicions enemigues o resolent missions secundaries.

També podem aprofitar per iniciarnos amb l'ACRE de manera que mireu d'instalar-lo. Jo us recomano que creeu al 6U un preset clon del ACE que ve per defecte i hi afegiu l'ACRE però això ja va a gust del consumidor.

A partir de les 22:00.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Us recomano els servers dels 'The 15th MEU(SOC) Realism Unit', tenen dos públics, fan servir l'ACE2+ACRE i s'ho prenen molt seriosament. Si entreu aquí, els blindats i aeris nomes es poden fer servir si esteu al seu TS3 (cosa que recomano per coordinar-vos amb la resta de jugadors). No es poden abandonar, si s'agafen s'han de deixar a base, no a qualsevol lloc del mapa.

Als UH-1Z Huey, els i diuen Gunrunner.
Als AH-1Z Viper, els i diuen Gunfigther.
Als AV-88 Harrier, els i diuen Nitghmare.

Aixi que si porteu un UH-1Z per exemple el vostre callsign serà Gunrunner 1-1, o 1-2, o 2-1, el que sigui.
I a l'infanteria se li diu Hitman, 1-3-1 o 2-1-1 o el que sigui.

Els canals per defecte de la radio son 1 per tropes de terra, 2 per operacions aèries, i 3 per blindats.
Tot i aixi podeu fer servir el canal o freqüència que us roti.
Si agafeu Harriers, les bombes no les podeu llançar en una zona amb tropes terrestres amigues sense demanar permís primer a les tropes terrestres, per allò d'evitar el foc amic.

La radio que es fa servir per infanteria es la AN/PRC-148 VHF, la que ve per defecte que es la 343 te molt poc abast. Quan agafeu la 148 recordeu ampliar l'abast, heu de fer dos clics a Mode i seleccionar la potencia que vulgueu, es independent per cada canal.

Igualment jo serè avui.
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#3
Sento no haver pogut penjar la missió, i probablement avui no estaré disponible. La raó: Tinc el windows 7 piratilla, i ahir, quan vaig dir que havia de reiniciar, era per un activador que li havia posat. El problema és que ara el W7 no arranca :çno: . Ho instalaré tot un altre cop, de la missió us podeu oblidar perquè ho he perdut tot (per sort, el W7 només el tinc per jugar ç:D ). Encara em queda el Linux Ubuntu :çsi:

salut!
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#4
En principi no podia, tenia torn de nit però he agafat al director general del coll i m'ha donat festa ejejee (es broma).
Ens veiem mes tard, estic intentant instalar-ho tot però amb dona problemes, a veure si ho soluciono.