La nova version del TS3 3.0.14 no es compatible amb el TARS

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Re: La nova version del TS3 3.0.14 no es compatible amb el T

En els fòrums d'ED un usuari m'ha respost una solució d'un company.

Some of the guys in my squad have TARS working with the latest version of TS. In the export.lua of the saved games folder, TARS has been putting in this line at the very bottom: dofile(lfs.writedir().."Scripts\\TARSExport.lua").
When they put in this line underneath it: dofile("./Config/Export/TARSExportA10.lua"), TARS would work.

Another thing some of us have to do is, once we enter the pit, go to TS "uncheck" the TARS box in plugins under settings. Click "close", go back into the plugins and recheck the TARS plugin. Click "Close" and TARS comes to life. Hope this helps.
Jo igualment de moment no actualitzaré el TS3, per no haver de fer histories, tampoc es critic tenir-ho tant al dia. I a veure si l'autor del TARS que sembla mort en combat dona senyals de vida i ho actualitza.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Re: La nova version del TS3 3.0.14 no es compatible amb el T

He estat mirant i potser una opció es fer servir el pTARS del E69. Amb la nova versió 1.0 es compatible amb l'ultima versió 3.0.14 del TS3, i se suposa que va millor que el TARS.
pTARS Setup 1.0
pTARS Remote per testejar el pTARS.
 
5 Gener 2011
94
0
0
#4
Re: La nova version del TS3 3.0.14 no es compatible amb el T

I parlant del tema TARS.... em trobo que des que he instalat el TARS i he aconseguit que funcioni correctament, m'ha deixat de funcionar el TrackIr en mode multiplayer. En mode single si que em funciona correctament, pero en multiplayer em queda bloquejat i no funciona. :çnopas: :çnopas:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Re: La nova version del TS3 3.0.14 no es compatible amb el T

piroclast said:
I parlant del tema TARS.... em trobo que des que he instalat el TARS i he aconseguit que funcioni correctament, m'ha deixat de funcionar el TrackIr en mode multiplayer. En mode single si que em funciona correctament, pero en multiplayer em queda bloquejat i no funciona. :çnopas: :çnopas:
Doncs el TARS i el TrackIR no tenen cap relació. L'únic que penso es que tinguis assignada la mateixa tecla del TARS per activar el TrackIR, i per això no funcioni.
 
5 Gener 2011
94
0
0
#6
Re: La nova version del TS3 3.0.14 no es compatible amb el T

Doncs no apreto pas cap tecla per activar el TrackIr.... hi donaré una ullada a veure q trobo.

Merci Viper
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Re: La nova version del TS3 3.0.14 no es compatible amb el T

Potser no serveix per res però prova de jugar en multiplayer sense tenir el Teamspeak engegat a veure si et fa el mateix
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Re: La nova version del TS3 3.0.14 no es compatible amb el T

piroclast said:
No no, tampoc funciona.

Desinstalaré el TARS, a veure q tal :çboix:
No se si t'anira ja que vam afegir scripts a saco... l'ideal seria desfer el que vam fer.