FOVE, un nou HMD amb seguiment ocular

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


Doncs un mes a la llista de projectes de RV. Aquest no te mala pinta, i el mes interessant es que incorpora seguiment ocular. Està en una fase avançada del projecte, i en plena campanya de Kickstarter, en 24 hores pràcticament ja han recaptat els 250.000 dòlars que demanaven.

El seguiment ocular te mes potencial del que jo pensava. Jo m'he limitat a pensar en ell com una manera d'interactuar amb botons i poca cosa mes, però aquí parlen de coses molt interessants. Per exemple permet canviar l'enfoc segons on mira l'usuari, el que es una gran millora del actual sistema que depèn d'on apuntar el cursos que no te perque ser on mirem nosaltres. Però mes interessant es encara un sistema de foveated rendering, que permet renderitzar la imatge a diferents qualitats segon on estiguis mirant, es a dir, si estàs mirant un enemic, la resta de la imatge es pot renderitzar a menys qualitat, guanyant rendiment. mentre que l'enemic es manté a la qualitat màxima.

Les característiques son:



La noticia l'he vist a realovirtual.
http://www.realovirtual.com/es/noticias ... arter-fove
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
375 dolars amb early bird. Té molt bona pinta, el més interessant es la competència que està sortint a Oculus i això es molt bo per millorar.