Falcon BMS 4.33

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#22
Pel que he vist al manual i provat jo mateix, el AA, el Multisampling, el filtre anisotròpic i tot això es millor configurar-ho al vostre panel de control de la gràfica que al Falcon. El del Falcon es vell, però fas servir el de la gràfica i millora molt la qualitat gràfica,

Apart he provat el SweetFX al Falcon i està bastant be, Qui no ho conegui el Sweetfx es un injector de DirectX que aplica efectes a la imatge, perque quedi millor. Es configurable i la gent puja els seus perfils, la instal·lació es un copy-paste i no sobreescriu res.

Jo he provat el d'aquest usuari.
http://www.bmsforum.org/forum/showthrea ... post342020

A l'esquerra sense activar-ho i a la dreta activat. (la imatge no es meva)

 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#32
Torno a tenir el BMS instal·lat però no se massa com fer un perfil? Una ajuda? ç?|
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#33
rush said:
Torno a tenir el BMS instal·lat però no se massa com fer un perfil? Una ajuda? ç?|

Instalarse el BMS és com anar de putes pel Camp Nou: Comences amb moltes ganes. Conforme vas veient el que hi ha et vas deprimint. I com diguis: "Valor i al toro" , acabes dat pel cul.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#34
Frodo said:
rush said:
Torno a tenir el BMS instal·lat però no se massa com fer un perfil? Una ajuda? ç?|

Instalarse el BMS és com anar de putes pel Camp Nou: Comences amb moltes ganes. Conforme vas veient el que hi ha et vas deprimint. I com diguis: "Valor i al toro" , acabes dat pel cul.
ç:D ç:D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#35
Bé, he trobat un perfil fet i per tant no em mataré a fer-ne un. Entenc el funcionament bàsic però veig que és una matada.