error undefined variable.

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#1
A veure, una missió amb ALIVE! i ACE3.

Situació: Quan s'activa un trigger, es te de disparar una alarma que també posa en moviment altres grups.

Trigger: On Act: Alarm=True

una unitat amb un waypoint que posa a la condició: Alarm

En vanilla aixó es prou per que la unitat no pasi del waypoint fins que Alarm no sigui veritat. Pero amb ACE +ALIVE, surt el ERROR UNDEFINED VARIABLE "ALARM". y obviament, totes les unitats del escenari que tenen alarm a la condició del waypoint ignoren le condició del waypoint i es posen en marxa.

Potser la pregunta mes senzilla: Com defineixo alarm? i siusplau, feu-me une explicació com si fos una criatura de 4 anys,
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
88
48
#2
Jo recomano definir les variables al init de la missió (no és necessari, però és una bona pràctica).

Necessites un arxiu que és diu init.sqf a dins de la carpeta de la missió.

Dit això.

No facis servir mai noms genèrics, i si pots, posa-hi un prefix. Per exemple krs_alarm.

És molt possible que la variable Alarm ja estigui definida per algún altre mod.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
88
48
#4
Kronus said:
Silver, gracies, pero i com es defineixen les variables al init? ç?|
Tal qual al init.sqf

Codi:
NomDeVariable = valor;
Substitueix NomDeVariable pel nom que vulguis, i el valor, pel valor que vulguis. Generalment si les vols definir les has d'equivaldre a 0 o a "" (si és una cadena/string).