Els millor programes per gravar vídeo

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Una mica de casualitat he arribat a un vídeo a internet on s'explicava el nou programa de Nvidia, i això m'ha portat a cercar anàlisis sobre programes de captura de vídeo per jocs i simuladors.
Aixi que aquí tenim un llistat de programes per gravar per ordre alfabètic.

Action
Bandicam
DXTory
FRAPs
Game Booster
PlayClaw
ShadowPlay

Aquí us deixo tes vídeos.

Aquí parlen del rendiment dels jocs en FPS amb aquests programes
http://www.youtube.com/watch?v=dwBmHlsaBN4

Aquí parlen de la qualitat d'imatge dels vídeos gravats.
https://www.youtube.com/watch?v=hQU34HfU7lY

Si no voleu veure tot, el tio ho resumeix aixi.

Shadowplay si voleu un bon rendiment, ocupant molt poc espai, i sense una qualitat perfecte (però molt bona, es a dir, si no es un us professional)
DXTory RGB-24 si voleu una qualitat perfecte, però necessiteu un disc dur nomes per gravar i amb moltíssim espai.

Un apunt important es que Shadowplay grava tot l'àudio (micròfon, joc, windows, etc...) en una sola pista, lo que vol dir que a l'hora d'editar pot ser un problema molt important. En canvi DXTory RGB-24 ho grava tot a pistes diferents.
També indicar que el Shadowplay que es de Nvidia, nomes funciona amb gràfiques de GeForce GTX 650 en endavant.
Per cert els famós FRAPS es el pitjor de tots per gravar (i això que al seu dia va ser el millor). El principal problema que te es que els FPS amb el FRAPS cauen en picat quan es grava.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Gràcies pel post Viper. He estat xafardejant i per exemple tenim el PlayClaw a l'Steam d'oferta al 50% que tot i així considero que es car. El que comentes del FRAPS compte que no es el pitjor ni molt menys el que passa es que necessites molta més màquina per poder gravar però la qualitat es mes propera a la realitat. Al final el que més qualitat té el Dxtory ronda el mateix preu que el PlayClaw d'oferta però necessites moltíssim disc. L'altre que recomanen només es disponible per gràfiques NVIDIA i jo per exemple tinc una AMD (ATI). Tot i que el Game Booster de Razer ha quedat fora de la comparativa perquè el paio considerava que perdia molt rendiment vaig a fer-li un cop d'ull ja que es gratuït tot i que no m'agrada es que intenti optimitzar res a veure si el puc configurar perquè no faci "optimització" ja que si no saps que ha fet el programa això que li diuen "optimització" passa a ser un mal de cap de collons.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Jo he estat provant el Dxtory i el Bandicam. Son una mica torracollons per configurar, res a veure amb el FRAPS que t'he l'instal·les i ja esta gest. El Dxtory te la millor qualitat com mostra el tio del vídeo, que es perfecte, sense canvis en la imatge original, però ocupa moltíssim. El Bandicam permet fer servir CUDA en gràfiques Nvidia, lo que es un punt a favor (suposo que el Dxtory també però no ho he vist), i la mida del fitxers es mes raonable, però a simple vista es nota que li fot mes lluentor a la imatge. A mes estranyament, no permet fer servir combinacions de tecles, es a dir, podem posar F12 per començar a gravar, però no Ctlr+F12.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#4
Jo només he provat el FRAPS i m'agrada molt, de totes maneres els arxius que deixa pesen una barbaritat. Li heu de indicar com a directori un disc dur que tengui una gran quantitat de gigas. Després utilitz-ho algún programet per comprimir el video sense perdre qualitat.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
He fet unes proves editant vídeo, i he vist que podia millorar la qualitat dels meus.

Jo tinc un monitor amb resolució de 1600x900, el que vol dir que no puc pujar videos a Full HD (1080). Jo el que feia fins ara, era escalar els vídeos amb el premiere a HD Ready (720), ja que es la resolució màxima a la que podria jo pujar un vídeo a Youtube. A mes, recodificava el vídeo amb un perfil especial per youtube que porta el premiere. Fent unes proves, he descobert que en el meu cas, no estava fent el correcte.
En comptes de reescalar, es millor deixar la resolució original (en el meu cas 1600x900), ja que el propi Youtube ja s'encarrega de reescalar a 720 i encara que sembli mentida queda millor si ho fa ell. A mes, es millor no recodificar el vídeo, fent servir l'opció a l'hora d'exportar el projecte de mantenir la configuració del video original. El resultat es millor dels vídeos que pujava fins ara, no es tot lo bo que m'agradaria, ja que a Youtube de 720 passa a 1080, i com que jo tinc una resolució intermitja, reescala a 720, però està millor.

El que vol dir es que els que editeu vídeo i no tingueu resolucions natives de Youtube com 720, 1080, 1440, 2K, 4K. Es millor que exporteu el vídeo en la resolució original del vostre monitor, que youtube ja farà la seva feina.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#10
rush said:
Viper said:
Mirillis Action, software de grabació valorat en 30€ gratuït per temps limitat, 24 hores. Ho han posat els d'armados, per si algú l'interessa.
https://es.giveawayoftheday.com/action-1-3-0/#

Web oficial
https://mirillis.com/
Descarregat!
Gràcies per compartir! Tot i que no grabo vídeos mai se sap. :çsi:
Merci Viper :çsi:

Jo també me l´he descarregat, tot i que faig servir el Shadowplay, tal com em vas recomanar. Una pregunta: saps si l´activació que donen servirà en un futur si no l´instalem ara i ho fem d´aqui a un temps?
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Kopant said:
rush said:
Viper said:
Mirillis Action, software de grabació valorat en 30€ gratuït per temps limitat, 24 hores. Ho han posat els d'armados, per si algú l'interessa.
https://es.giveawayoftheday.com/action-1-3-0/#

Web oficial
https://mirillis.com/
Descarregat!
Gràcies per compartir! Tot i que no grabo vídeos mai se sap. :çsi:
Merci Viper :çsi:

Jo també me l´he descarregat, tot i que faig servir el Shadowplay, tal com em vas recomanar. Una pregunta: saps si l´activació que donen servirà en un futur si no l´instalem ara i ho fem d´aqui a un temps?
No en tinc ni idea, no he mirat res ç;)
 
25 Març 2016
144
0
16
#13
Els millors que hi ha actualment( en la meva experiencia) són, els shadowplay i el obs. Entre els dos, el "millor" es el shadowplay, ja que no s'ha de configurar casi res.