DCS 2.0 Alpha amb nou mapa de Nevada

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Doncs ja tenim aqui la versió alpha del nou NTTR amb la 2.0, o el que és el mateix, el nou motor gràqfic EDGE amb un mapa creat per a aquest, i no com a la 1.5 beta que estem volant actualment, a on tot i utilitzar el nou motor gràfic EDGE, el volem en un mapa ja antic que no està pensat per a aquest i que a la llarga s´haurà d´adaptar per complert al nou motor gràfic.
Opinions.....per tots els gustos....de moment tenim ja tres branques obertes;
1 - la oficial o 1.2.x, versió estable i de moment i fins que no diguin el contrari versió oficial de DCS, la resta, betes i aplhes en proves....
2 - la 1.5 open beta, amb el nou motor gràfic a sobre del mapa del caucas de tota la vida. Versió que estem utilitzant actualment a la comunitat i que fins a on jo sé, tot son millores, tant de rendiment com d´optimització o de qualitat gràfica en llums textures etc....
3 - I el tant esperat mapa de Nevada amb la versió 2.0 en alpha que va sortir ahir i que jo encara no he tingut la oportunitat de provar...

Obro aquest fil per que tothom que l´´hagi pogut tastar, pugui posar les seves impressions i anem veient com evoluciona aquesta versió....si demana mes equip que fins ara....més ram...mes processador.....si la millora és com sembla que haurà de ser....en foros externs jo estic llegint opinions per a tots els gustos, però si en puc treure un denominador comú és que tohom diu que demana ram a tutiplen...però jo fins que no ho vegi amb els meus ulls....ja anirem veient...
Pel que jo he llegit la ideia és que aquesta alpha s´acabi fusionant amb la 1.5 open beta una vegada corretgits els bugs pertinents...convertint-se a la llarga en la versió oficial i fent desaparéixer d´aquesta manera la 1.2.x....jo calculo que en dos setmanetes aixó ho tindràn enllestit... ç:D ç;)

Com que encara se m´esta descarregant l´escenari de Nevada per torrent i son més de 24 Gb...poso algunes imatges dels forums de ED per que aneu veient el que s´ens ve a sobre...










Salut i ales... :çseny:
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#2
Per fi...després d´una eterna descàrrega que no s´acabava mai, l´he pogut provar...al final he descarregat l´escenari de nevada a través d´un particular que l´ha posat a torrent i n´han posat la informacio els companys de l´ESA aquí

No he tingut massa temps per provar res, les primeres conclusions que en trec....es que amb el meu modest equip: Quad core Q6600 overlock a 3000 Mhz, 8 gb ram i una Nvidia 660 GTX...amb les opcions gràfiques rebaixades no a mínim pero casi, puc volar amb 30-40 fps per sobre las Vegas. Tot hi tenir el trafic civil desactivat a les opcions, les carreteres i autopistes estan plenes de vehicles circulant en totes direccions, i no sembla que això em representi una baixadade fps. i li dona un augment de realisme brutal.
Els arbres i fanals per fi no es poden travessar....si en toques un amb l´helicopter o l´A10, caput!!! Hi han cons de vent als aeroports, aixó serà un gran que sobretot pels que volem helos. La visió de las Vegas de nit és absolutament espectacular, i la dels aeroports també, no se com explicar-ho perqué no soc un entés en la matéria peró quan estas en aproximació a un aeroport les llums que hi han just abans de la capçalera de pista a part d´estar enceses s´il.luminen alternativament i successivament indican-te la direcció d´aterratge...com als aeroports de veritat vaja....
Em deixo un munt de coses i em falta molt per provar, però després d´haver llegit en altres fórums que menjava tanta ram, que estava tan mal optimitzat pensava que jo no el podria volar i res més lluny de la realitat....evidentment es una ALPHA! per tant espero que d´aqui tot només pugui anar a millor i tenint en compte que a sobre per primera vegada que jo sàpiga han complert amb les dates i l´han tret a finals de novembre...la meva modesta opinió és que tampoc es tot tant negre com altres ho pinten. Que cadascú jutgi per si mateix.
Ara hauré d´anar pujant els diferents paràmetres per veure a on tinc el límit...





































Salut i ales!!!

Kopant
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Volant Kopant i jo em decidit anar a l'Area 51, que no cal que us mateu a mirar en google on està com nosaltres, surt al mapa del DCS, i he fet unes captures dels "OVNIS" que m'ha dit en Kopant que hi havien.
Jo no estic molt posat, però això no son transportadors de Star Trek?





I aquí veiem la qualitat d'alguns vehicles :xiula: