coses del arma 3

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
No crec necessari que hi hagi subfòrum específic de l'arma 3 ja que quan pasi a ser l'oficial es canviarà el standard i prou. Gairebé tot el que tenim publicat serveix per a qualsevol versió d'arma, suposo que tot el que es referent a edició també. La idea es mantenir les seccions tal i com estan i que poc a poc es vagi parlant més de l'arma 3 que del 2.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#3
vale, d'acord amb classificar el pop com animal de companyia... pero de fer una partideta??? no cal que sigui una partida oficial, es nomes per fer fotre quatre trets a veure quin gust de boca ens deixa en multiplayer.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#4
Això em sembla bé, no: molt bé. :çsi:

Quan us va bé?
a mi em va bé avui, demà després de la partida dels armados, dissabte tarda o diumenge nit.

Podriem fer la coop que va editar en viper (cal el CBA) que és per a 8 o si no qualsevol altra.
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#5
Kronus said:
vale, d'acord amb classificar el pop com animal de companyia... pero de fer una partideta??? no cal que sigui una partida oficial, es nomes per fer fotre quatre trets a veure quin gust de boca ens deixa en multiplayer.
Jo avui puc o dema.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#6
Vinga va, avui partida d'arma 3! çXD

A les 22:00 com és habitual.

Depenent de quants siguem farem una cosa o altra.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
ZeroQ said:
Que carbons i jo per França pringan
Fins que no he mirat cap a l'esquerra pensava que eres en Kronus ç:D
Doncs res varem fer una missió que varem trobar per internet una mica accidentada. Diria que ara es mes difícil distingir als enemics, a mi em costa mes de veure'ls que a l'ArmA2 crec.