cooperatives

9 Setembre 2010
137
0
0
#1
Bones!.
Degut a que no tenim server per a l'Arma 2 vull fer una pregunta de cara a poder realitzar partides internes dels cavallers: com aquell qui diu soc un inniciat en el món del pc, però pel que he vist es poden fer partides en LAN tenint un anfitrió. Crec que es pot jugar fins i tot la campanya del joc amb aquest sistema de connexió, fet que motiva ja que la história segueix un fil argumental. Bè, no m'allargo. La meva pregunta és: quina diferència hi ha entre jugar en Lan o pel sistema habitual (que no sé com s'anomena). Si poguèssim jugar per Lan no tindriem problemes per fer cooperatives internes. No sé si ho sabeu, però per internet hi ha penjades infinites quantitats de partides per a aquest joc en escenaris ben diversos, fet que augmenta la possibilitat d'inmersió en el joc, no havent de limitar-se a jugar a Takistán o bè a 2 o 3 altres mapes de l'Arma 2 com Chernarus o Utes.
Acabo. Simplement m'agradaria que algú em poguès aclarir el tema de la connexió, perquè si ens podem permetre el luxe de jugar en Lan nomès serà qüestïó de reactivar la secció del joc i començar a fer partides...

Fins aviat! ç?|
:çruc:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Per jugar en LAN hem d'estar tots a la mateixa casa. Es quan tens l'ordinador connectat directament amb l'altre per un cable. Per jugar a distancia l'única manera es per Internet.
Igualment, el fet que estigui aturat el grup no es problema de tindre o no servidor, el problema es que després del Nadal la gent va desaparèixer.
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#5
Estic disposat a fer-me càrrec del grup, però és una responsabilitat important. Hauriem de parlar tu i jo pel ts i comentar com podem reactivar-ho. Què et sembla?. :çsi:
 

<A2>CHOAM

Nou usuari
14 Març 2011
16
0
0
#12
Hola senyors, me n alegro de tornar a veure moviment per aqui, no vull posar el nas o no em demanen, pero vull aclarir un parell de coses que he vist. Es possible jugar les campanyes de l arma 2 cooperativament a internet, nomes heu d iniciar la campanyar de un jugador/campanya, alla trobareu un boto que posa anfitrio que creara la sessio a internet, llavors nomes heu de filtrar pe l nom de qui ha creat la partida a multijugador/internet. LA campanya de l Arma 2 es plena de 'bugs' i errors, pero es divertida tot i aixo. La de l Arrowhead personalment em va agradar molt mes amb diferencia, pero es necessari controlar be les IA, ja que cada jugador, un maxim de 4, es fara carrec de la seva propia seccio.

D altra banda si no teniu servidor heu de saver a Armados trobareu a la vostra disposicio el servidor public, on podeu jugar lliurement qualsevol partida que hi hagi, normalment tenim 'Domination' a 'Fallujah', que es una illa, servida en addon que trovareu facilment a Armaholic.

Recordar vos que, com cada divendres organitzem una partida, a veure si us animeu!

Salut!