Com crear un servidor de Teamspeak 3??

4 Gener 2014
120
0
0
#1
Bones,


Estava intentant crear un servidor per un grup català que he creat per jugar al Dayz Standalone i no en tinc ni idea. Algu coneix un tutorial on s'entengui bé? Hi ha alguna alternativa més fàcil?


Merci :D
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Per instal·lar un servidor de TS3 necessites o be un servidor dedicat propi, ja sigui un ordinador a casa teva o un llogat a una empresa de hosting, o un TS3 llogat, que pagues per slot (cada slot es un usuari que pot connectar).

No recordo molt be com anava la instal·lació, fa anys que la vaig fer a Windows, però era facil. Es un auto-instal·lable crec. I un cop instal·lat, si vols passar del limit de 32 usuaris nomes, has de demanar aquí una NPL "Non-Profit License", que augmenta el teu server a 10 virtual i 512 slots. Però ara mateix el registre el tenen tancat per el que veig, no se quan el tornaran a obrir.
Recordo que havies d'establir en algun lloc una contrasenya per a l'Administrador, aixi quan connectis per primera vegada pots ja des del Client començar a configurar tot, mirat els readmes que ho ha de posar. Si no fes com jo quan haig de fer aquestes coses, Sant Google ç;)
 
4 Gener 2014
120
0
0
#3
D'acord ho intentaré ;)

Si fossim un grup petit ens podríem conectar al Teamspeak de Cavallers? Sé que no es un simulador però com que també som tots catalans potser algun s'anima amb els simuladors.. Si dius que no ho entendré :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Si sou un grup ja constituït, amb una pagina web, fòrum normativa i aquestes coses, la resposta es no. Aquest tema ja es va parlar fa temps a la comunitat, i la gent no està d'acord amb que grups aliens facin servir el nostre TS3 per el seu benefici gratuïtament (nosaltres paguem un lloguer de servidor). Si sou nomes un grupets d'amics que quedeu per jugar de vegades al DayZ, cap problema :çsi: , teniu un canal a sota del TS3 per aquestes coses, nosaltres animem a que els nostres membres portin amics a veure això i a nosaltres mateixos ens agrada jugar a d'altres coses de tant en tant.
 
4 Gener 2014
120
0
0
#5
d'acord gràcies per l'aclariment :) De moment som un grup petit, si creixem i ens constituïm ja tindrem servidor propi, gràcies :çsi: :çsi: