Avui

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Per aquesta nit no tinc res preparat (sorry). Tenia pensat fer una amb free però abans m'agradaria saber si hi ha algú disposat a jugar-la (amb disponibilitat només free, s'enten oi?).

Si no, tinc a la recàmera una de I44 o també podem fer una estoneta de insurgency o domination. S'accepten suggerències.

Sigui el que sigui, a partir de les 22:00 ens trobem al TS! :çsi:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
M'apunto aquest vespre a qualsevol Arma. Tot i que prefereixo al Arma2 amb ACE+ACRE però si hi ha gent que no el té i es volgui apuntar podem rescatar alguna missió antiga.
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#6
Jo avui ho tinc pelut per ser a casa a les 22, si feu una partida d'aquestes que es pot entrar encara que estigui començada hi entraré més tard.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
Algú pot penjar alguna de les fotos d'ahir? Els de la revista "Camioners del Cel" la necessiten per a la portada. ç:D
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#8


La partida no va sortir tan bé com esperàvem però ens ho vam passar bé fent una espècie de Paris-Dakar amb camions. He de dir que jo encara no sé quina pinta tenen els zombies d'aquest joc ja que no en vaig veure ni un.

Un cop vau marxar tots, ens vam quedar jo i en tblack al servidor on us van pelar i els dos solets vam conquerir un poble on hi havia 3 tancs i una esquadra de soldats. :çvic:
 
3 Juny 2011
783
0
0
#9
ç:D ç:D ç:D ç:D Quan arribi a casa tinc una foto que vaig fer també.

Respecte als zombies, a la configuració de la partida s'ha de posar la opció "zombies per tot, sobretot a ciutats". A la de ahir estava posat "només ciutats", és a dir, que només als pobles i ciutats els podem trobar, i no al camp.