Allistament Jordi Roig

18 Gener 2018
18
0
0
Martorell - Catalunya
#1
Hola! Sóc en Jordi, de 26 anys. Voldria unir-me al grup de jugadors d'Arma 3 d'aquesta comunitat. Espero poder integrar-me rapidament, aprendre el funcionament del joc del equip i passar bones estones.

A l'aguait d'ordres!
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
94
28
#2
Benvingut al grup de l'ArmA, aquest es dedica principalment a partides cooperatives i de tant en tant fem partides amb d'altres grups d'internet, regularment també fem instruccions de combat. El simulador que fem servir es ArmA 3 + APEX. En aquest enllaç tens informació de com funciona i els principals enllaços que necessites, com quins addons fem servir al grup.
En aquest PDF que també pots baixar tens uns resum de tot el necessari per començar.

Recorda que tenim un grup del Whatsapp molt actiu que fem servir per organitzar les partides i avisar-nos de novetats del grup, si vols entrar digues-nos per privat o TS3 el teu mòbil.

Si tens qualsevol dubte, ens pots preguntar al fòrum o al TS3, la informació del TS3 de la comunitat la pots trobar en aquest enllaç.

Afegir que per al grup de Whatsapp millor li enviis el numero per missatge privat a en Viper.

Per altra banda recalcar també que per a jugar es necessari disposar de l'expansió de l'ArmA 3 APEX.

Per qualsevol dubte pots preguntar aquí mateix. ç;)
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
94
28
#4
Sisi, no cal que importis cap ja que estan desfasats. Hem d'actualitzar la documentació en algunes coses que s'ha quedat una mica antiquada. Només necessites els mods descarregats i l'ACRE instal·lat al Team Speak 3.

Un cop fet tot això ja et pots apuntar a qualsevol partida que es publiqui a aquesta secció: viewforum.php?f=37

Hi ha una publicada per aquest dissabte nit aqui: viewtopic.php?f=37&t=5450

Com veuràs, en moltes missions, a part dels mods de l'estàndar també s'en demanen d'extres. Et recomano fer servir l'Steam Workshop per descarregar-los ja que sol anar ràpid i t'els manté actualitzats.

Normalment juguem els dimecres, divendres i dissabtes a les 22h. I a partir de Febrer també tenim intenció de reprendre les classes d'instrucció alguns diumenges.
 
18 Gener 2018
18
0
0
Martorell - Catalunya
#5
Doncs perdoneu-me, però una vegada he seguit tots els passos per instal·lar els addons i els pluguins, el joc se m'ha "trencat". Amb tot activat, no em deixa fer exhibicions, no em deixa provar des de l'editor ni tan sols el tutorial... Algú em podria ajudar a solucionar-ho? Estaré tota la tarda al ts per si algú pot ajudar-me.
Gràcies!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
JordiRoig said:
Doncs perdoneu-me, però una vegada he seguit tots els passos per instal·lar els addons i els pluguins, el joc se m'ha "trencat". Amb tot activat, no em deixa fer exhibicions, no em deixa provar des de l'editor ni tan sols el tutorial... Algú em podria ajudar a solucionar-ho? Estaré tota la tarda al ts per si algú pot ajudar-me.
Gràcies!
Això és el que vam solucionar per Whatsapp no?