Allistament Deck

Deck

Foraster
16 Juliol 2017
4
0
0
#1
Bones, a tots. El meu nom es Pep i tinc 16 anys. Tinc unes 1700h al arma 3 (full simulació i pujant).
La veritat es que m'encanta la simulació i no sabia de l'existència de una comunitat de simulació catalana! Ja era hora, així que quan ho he sabut no he dubtat en venir i apuntar-me. Espero que la meva edat no sigui un impediment jeje. Ja veuré les vostres respostes a veure si m'heu aceptat o no. La veritat es que m'encantaria unirme jej
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#2
Benvingut al món de la simulació Deck!!! :çsalut:

Passa pel forum de l'Arma i registret també allà. Trobaras informació sobre com instal.lar tot el què cal, així com alguns dels procediments i normes bàsiques que fem servir al grup de l'Arma. Al principi pot intimidar una mica, però si t'agrada la simulació disfrutaras molt.

Per cert, tenim un canal de whatsapp. Enviem a mi o a en Viper un missatge privat amb el teu telefon mòbil si vols accedir-hi. Allà normalment comentem jugades i organitzem partides no oficials.

Entenc que amb totes aquestes hores tens bona experiència, així que ja pots apuntar-te a les partides.

Si tens qualsevol dubte, no tinguis por a preguntar, sigui aquí al forum, al whatsapp o a les missions.

Fins aviat!

:çruc:
 

Deck

Foraster
16 Juliol 2017
4
0
0
#4
Moltes gràcies! Per cert, no em deixa enviar-vos missatges privats, et deixo el numero aqui i quan ho veigis borra aquest post ^^