Allistament Arnau002

24 Novembre 2014
120
0
0
Girona
#1
Bon dia

Acabo de veure que també m'haig d'allistar aquí. :çrubl:

Només dir que tinc l'Arma 3 des de fa temps, tot hi que últimament no el tocava gaire. No he jugat mai a una partida MP, al menys que funcioni.
Llavors, una pregunta, ja sé que fa dies que ha començat el curs d'entrenament però, em podria apuntar a les classes que es faran a partir d'ara?

Salut!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut al grup de l'ArmA, aquest es dedica principalment a partides cooperatives i de tant en tant fem partides amb d'altres grups d'internet, regularment també fem instruccions de combat. Els simuladors que fem servir son ArmA 2 i ArmA 3. En aquest enllaç tens informació de com funcionem i els principals enllaços que necessites, com quins addons fem servir al grup.
En aquest PDF que també pots baixar tens uns resum de tot el necessari per començar.

Si tens qualsevol dubte, ens pots preguntar al fòrum o al TS3, la informació del TS3 de la comunitat la pots trobar en aquest enllaç.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#3
Benvingut al grup 1RA. Acabes d'ingresar com a recluta i per poder ascendir a soldat el caldrà fer el curs EBC que estem fent.
Per ara et diria que t'apuntis per aquest dilluns i et miris be tot el materiaç fet en les sesions anterios. Ja veurem so caldrà explicar-te algunes parts amb més detall de cara a l'examen.