All Out Warfare (una dinàmica molt interessant)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
He provat aquest missió dinàmica i es molt interessant. Funciona d'una manera molt curiosa, en crear la partida, tu primer has de decidir on crear la base principal (que a mes pots recol·locar), i llavors la missió et crea la base predefinida a la zona marcada i et tele-transporta allà. Llavors has de crear tu les missions i enemics de manera molt fàcil. A la base, al pal de la bandera tens varies opcions, per exemple crear tasca. Llavors selecciones al mapa on vols la tasca i quin tipus vol, destruir una carrega d'armes, assassinar un enemic, destruir un objectiu, etc... I la missió crea les coses necessàries allà on ho has marcat. Llavors pots crear els enemics, marques al mapa, selecciones la mida de la zona d'influència enemiga, i pots optar pels perfils prefixats per dificultats, o indicar quants vols de infanteria defensiva, quants de infanteria de patrulla, quants vehicles d'atac, etc... Te mes opcions, i a mes va molt be de rendiment.
Per crear partides interessants amb objectius diversos o concrets al vol i fàcilment està molt be.
Es compatible amb RHS i l'he provat amb el nostre estàndard i m'ha anat be.

La missió per baixar a Armaholic.
http://www.armaholic.com/page.php?id=26304



 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Ostres doncs pinta molt i molt bé. Mentre tinguem el servidor dedicat el que es pot fer es llançar alguna cosa coneguda per alguna sessió com del dilluns o dijous de manera que es pot fer briefing preparat :çsi:
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#3
ZeroQ said:
Ostres doncs pinta molt i molt bé. Mentre tinguem el servidor dedicat el que es pot fer es llançar alguna cosa coneguda per alguna sessió com del dilluns o dijous de manera que es pot fer briefing preparat :çsi:
+1 :çsi:
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#4
A veure desprès de un parell d'hores de test i proves varies.

Valoracions:

+ Creació de base dinàmica: És genial, perquè aixi ja no sempre sortim del mateix lloc i les missions són més interessants. A part com que la forma de la base és sempre la mateixa ho tenim conegut ( tot i que jo canviaria els cartells, i posaria els nostres ).

+ El sistema de suports que fa servir ( vanilla ) pot ser més sencill que drongos o JTAC, però sempre funciona bé. Porto mesos fent-lo servir i és genial. A part que és compatible amb qualsevol mod / addon. Molt millor que tirar artilleria directe des del Zeus :çsi:

+ Creació de vehicles: Accepta vehicles de mods, com RHS. MOLT millor que el de l'enemy.

+ La vista satel.lit pot ser molt útil per preparar la missió.

+ Al poder escollir realment les quantitats i tipus d'enemics és més fàcil adaptar-la a qualsevol numero de jugadors. Ergo si sóm pocs podem posar nomes infanteria i en pocs nombres.

+ Al poder escollir on han de ser els enemics i les tasques, és guanya molt més dinamisme, ara ja podrem posar tasques a grans ciutats i arees del mapa que mai sortien al Enemy Assault.

+ Al no crear més del que és necessita, el rendiment és molt millor.

+ Al poder escollir tasques, és pot inclús fer servir per entrenaments, ja que pots preparar certes tasques.

- Que jo sapiga no crea mines/IED, ni grups aleatoris ni envia reforcos enemics, ergo pot ser més fàcil ( a no ser que el Zeus les posi manualment ).

Conclusió:

Molt millor que la Enemy Assault i molt més versatil, seria un salt qualitatiu molt gran. Totalment compatible amb els mods de l'estandard i els reforcos sempre funcionen.

La única pega que hi veig, és que si el que crea tasques i missions, o situa la base, no va amb compte poden quedar escenes rares ( amb les construccions ).

Jo proposo fer el màxim de missions possibles les properes setmanes. Tots els dies menys dilluns ( on al ser més gent, val més anar sobre segur ) :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Una cosa interessant, es que les unitats creades funcionen amb el Zeus, cosa que no trobes mai en d'altres missions. Això permet fer una re-configuració al gust molt detallada si cal.
Al decidir nosaltres les tasques i les zones enemigues i forces, es pot preparar la missió i planificar dies abans, on volem la base, on volem les tasques, on volem els enemics i de quin tipus. I a la partida es prepara tal com estava planificat. I com que tu no controles totalment com munta els enemics o les tasques, tens una mica de variabilitat sobre la missió planificada.

També permet vida civil, el que esta molt be, ja que ens obliga a anar amb cura a que ataquem. El problema es que em sembla que la vida civil baixa el rendiment una mica, i no hi ha paràmetre al principi de la missió que controli la quantitat de vida civil. Però si que hi ha paràmetre per desactivar-la, per si veiem que baixa massa el rendiment.

No se lo fàcil o difícil que pot ser editar la base per posar els nostres cartells, banderes i demés. Ja que com la base la crea al vol, si està tot per codi pot ser complicat editar això.

Tampoc m'he fixat si la base tenia zona de spawn de vehicles, no m'agrada que els vehicles formin part de l'escenari, crea dependències d'addons i abaixa el rendiment. Però sempre tenim el Zeus com a recurs.

El sistema d'artilleria i CAS no m'agrada massa, en comptes d'haver de fer clic al mapa, actua allà on estas mirant, i no quan li ordenes, si no quan comences la seqüencia de comunicació crec. Es una cosa que s'ha de mirar be com funciona. Però com diu en Silverarrow, es una alternativa per si no ens funcionen el Drongos o el JTAC.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#7
Viper said:
Tampoc m'he fixat si la base tenia zona de spawn de vehicles, no m'agrada que els vehicles formin part de l'escenari, crea dependències d'addons i abaixa el rendiment. Però sempre tenim el Zeus com a recurs.
La base té sistema d'spawn/creació de vehicles, que és compatible amb diferents mods ( com RHS ) a diferencia del Enemy. Els vehicles no formen part de l'escenari.

Viper said:
El sistema d'artilleria i CAS no m'agrada massa, en comptes d'haver de fer clic al mapa, actua allà on estas mirant, i no quan li ordenes, si no quan comences la seqüencia de comunicació crec. Es una cosa que s'ha de mirar be com funciona. Però com diu en Silverarrow, es una alternativa per si no ens funcionen el Drongos o el JTAC.
Funciona quan li ordenes al final de la comunicació.

Pots seleccionar l'objectiu al mapa o allà on mires.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#8
Viper said:
No se lo fàcil o difícil que pot ser editar la base per posar els nostres cartells, banderes i demés. Ja que com la base la crea al vol, si està tot per codi pot ser complicat editar això.
L'únic que has de fer és anar a la carpeta images i fer servir els .paa que hi han allà com a referencia per les nostres imatges.

Vaja crea imatges que segueixin les mateixes mides que els que hi han allà.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#9
Sense un administrador no és pot jugar bé.

El principal problema és que per treure les opcions de creueta, tercera persona etc. ens hem hagut de posar en dificultat alta. Ergo els enemics tenien super-punteria. Nomès un admin podia desconnectar els moduls extra d'IA.

D'altra banda el sitema mèdic de l'AGM té conflictes amb el propi de la missió ( que nomès un admin pot desconnectar ). Aixi que per curar-nos ha sigut un pel complex ja que el sistema de detecció de ferides no anava bé i un sol tret implicava sangar per tots costats ( literalment ).

Al entrar a la partida el primer jugador que entra pot escollir la localització de la base, que si no és fa bé te la col.loca al mig del mar.

Els reforcos que llencen capses d'ammo sembla que no funcionaven adequadament, passava l'helicopter però no tirava res.

Els reforcos d'heli, artilleria i avions de combat funcionaven perfecte ( cap helicopter abatut ).

S'ha de tenir en compte que al crear zones enemigues, la opció d'estatiques inclou morters ( una sorpesa simpàtica ).

S'ha d'estudiar si 'enemic fa respawn quan no estas a la zona creada.

Al crear patrulles enemigues no sembla que inclogui AT i AA ( tot i que he posat versió fàcil, aixi que potser nomès surten en mode dificil )
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
SilverArrow said:
Viper said:
No se lo fàcil o difícil que pot ser editar la base per posar els nostres cartells, banderes i demés. Ja que com la base la crea al vol, si està tot per codi pot ser complicat editar això.
L'únic que has de fer és anar a la carpeta images i fer servir els .paa que hi han allà com a referencia per les nostres imatges.

Vaja crea imatges que segueixin les mateixes mides que els que hi han allà.
Jo no tinc dubtes de les mesures, ja he creat molts cartells a l'arma. Tenia el dubte si la base estava al mapa i es podia editar des d'allà o si nomes en codi, amb lo qual es mes complicat saber que es que i com es col·loc ç;)

Sobre tot el demés ja t'he contestat al fil de la partida.

Igualment ahir vaig fer una bateria de preguntes al fil oficial de la partida als fòrums de Bohemia que ja m'han contestat.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
He estat editant la missió, i ja tinc bastants canvis fets, traducció parcial de menús i demés. He ficat les 3 banderes nostres i els 4 cartells nostres. He fet algun petit canvi a la base (el problema es que els canvis no son fàcils de fer ja que no tens una visual del que fas fins que no llances la missió), posat els paràmetres de llançament segons el nostre interes.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#12
Viper said:
He estat editant la missió, i ja tinc bastants canvis fets, traducció parcial de menús i demés. He ficat les 3 banderes nostres i els 4 cartells nostres. He fet algun petit canvi a la base (el problema es que els canvis no son fàcils de fer ja que no tens una visual del que fas fins que no llances la missió), posat els paràmetres de llançament segons el nostre interes.
Bona feina :çsi:

Fes un cop d'ull a aquesta campanya dinàmica també ( crec que es per poca gent però ):

[SP/MP]Dynamic Universal War System (DUWS 0.7)

Estaria xulo tenir un petit "log" de dinàmiques per triar.

[youtube]AdZPFtYR-04[/youtube]
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
L'autor ha pujat versió nova de la missió, ara tinc feina a posar la nostre al dia, com odio això. L'Arma hauria de tenir un sistema fàcil per posar les missions al dia.
http://www.armaholic.com/page.php?id=26304

Canvis:

- Added : Civilian faction to zone creator (can be changed in mission parameters)
- Added : Marksmen DLC units to NATO/AAF factions
- Added : Planes can now be spawned with a delivery point like ships
- Added : Time acceleration parameter
- Added : Quiksilver modified fatigue in parameters
- Added : Whitelist script inside initPlayerLocal.sqf for server admins
- Changed : Improved defend tasks by spawning infantry closer to marker edges
- Changed : Replaced group manager script by BIS dynamic groups (U Key by default)
- Changed : Colors instead of side prefix for the zone creator factions dialog
- Changed : Zombies improved (more agressive and can destroy vehicles) also armored zombies are back (need heavy caliber to kill)
- Changed : Replaced respawn loadout scripts by official BIS_fnc_Inventory ones (loadout carry over mission restarts)
- Changed : Skill parameter also affect general unit skill now
- Fixed : Knocked down players/recruit constantly yelling
- Fixed : Disarm tasks can now be created outside of roads
- Fixed : IED Disarmed hint are now broadcasted to every players
- Fixed : Disabled Air Vehicles caching to avoid pilots bailing out
- Fixed : Defend tasks helicopter spawning empty if more than 1 selected
- Fixed : Defend tasks helicopter not waiting crew to disembark
- Fixed : Damage multiplier not affecting ambiant combat
- Fixed : Player can't use weapon deployement while in knocked down state now (using A3 wounding system)
- Removed : COS script, replaced by civilian faction
- Removed : Aeroson group manager
- Removed : Get/Set loadout scripts
- Misc : Improved static mission template, also removed it from armaholic (download from forum thread)