[PROPOSTA] Reorganització de l'estàndard

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#1
Des de fa un temps que estem utilitzant únicament certs addons a les partides. Proposaria reorganitzar l'estandard en varis grups per accelerar el procés de sel.lecció a l'inci i evitar de pas errors.

El que tinc en ment seria dividir l'estàndard en 4 repositors: Comú, Opcional, Mapes i Testeig. A continuació teniu una llista amb els addons que cada repositori tindria:

Repositori Comú:
  • Community Base Addons (CBA).
  • Advanced Combat Environment (ACE3).
  • Advanced Combat Environment Extra (ACEX).
  • RHS Mods: USAF, AFRF i GREF.
  • Fitxer de compatibilitat ACE3 amb RHS_USAF.
  • Fitxer de compatibilitat ACE3 amb RHS_AFRF.
  • Task Force Arrowhead Radio (TFAR).
  • CC_Icona.

És important tenir els fitxers de compatibilitat de ACE3 separats. D'aquesta forma, a diferència d'ara, es podrà llençar Arma 3 amb RHS o ACE 3 de forma separada.

Repositori Opcional:
  • Advanced rappelling
  • Advanced urban rappelling.
  • ALiVE: Canvia certs elements. Si no es fa servir, millor deixar-ho fora.
  • ASR AI 3: No tothom li agrada que es canvii el comportament de la AI.
  • CC_CUP_LITE: No calen si no es fan servir
  • DAC A3: No cal carregar-lo sempre. Si no es fa servir, millor deixar-ho fora.
  • Enhanced Movement: Al canviar certs comportaments, si no es fa servir, millor deixar-ho fora.
  • Helmet Mounted Displays Mod. De fet no sé si s'hauria de treure.
  • LHD_CUP: No calen si no es fan servir
  • Paddle Mod: Casi mai es fa servir.

Repositori de mapes:
  • CUP Terrains Core.
  • CUP Terrains Maps.

Repositori de testeig: amb addons que volguem anar provant. La llista és una suggerència i no que els vulgui posar
  • ACRE 2
  • Bundeswehr.
  • CUP Units.
  • CUP Vehicles.
  • FFAA Mod.
  • ...
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
El repositori de testeig ho veig innecessari, ja que es tracta de testejar, i allà pot caure qualsevol addon, crec mes convenient que aquells que vulguin fer tests s'ho mirin pel seu compte, i no dependre que jo pugi addons al repositori.

Sobre els repositoris "Opcional" i "Mapes", aquí hi ha un punt important a entendre. Si fiquem un repositori opcional, es per carregar tot el repositori sencer, o no carregar-lo a la partida. Es a dir, la idea ha de ser que es carregui tot el "Bàsic", i carregar, o no, tot l'"Opcional". Ja que d'altre manera, si l'opcional es pogués carregar només per addons, ara aquests, ara aquests d'altres, no li veig cap benefici a tenir-ho en diferent repositoris, ja que vosaltres faria-ho el mateix que feu ara (tenint el mateix embolic per saber que addon confirmar i que no a l'Arma3Sync), però jo tindria el triple de feina a fer amb els repositoris.

Si realment el que voleu es carregar els addons individualment, però amb una separació mes clara dels opcionals, seria molt mes fàcil i senzill canviar el nom de les carpetes, fent servir:

@CC_BAS_nomaddon per els bàsics
@CC_OPC_nomaddon per els opcionals
@CC_MAP_nomaddon pels mapes

Les dues opcions, un repositori o mes, em semblen be, però tenint en compte aquest punt que he comentat.
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,001
96
48
#4
- 1 FFAA :çno:

Subscric el que diu en Viper, millor tenir només 1 repositori, L'ALIVE per mi es un mod principal, no pas opcional, a l'igual que el CUP.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#6
Jo crec que la idea del Magnetar és bona.

Ara, si es vol només un sol repositori, jo faria aquest que comento abaix més ALIVE. Que inclou els elements bàsics que fem servir en el 99% de les missions.

Però trobo necessari com a mínim un repositori conjunt que tingui tots els mapes extres (no vanilla), que es pugui carregar sencer quan toqui. Per assegurar que tothom fa servir la mateixa versió.

Magnetar said:
Repositori Comú:
  • Community Base Addons (CBA).
  • Advanced Combat Environment (ACE3).
  • Advanced Combat Environment Extra (ACEX).
  • RHS Mods: USAF, AFRF i GREF.
  • Fitxer de compatibilitat ACE3 amb RHS_USAF.
  • Fitxer de compatibilitat ACE3 amb RHS_AFRF.
  • Task Force Arrowhead Radio (TFAR).
  • CC_Icona.
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,001
96
48
#8
L'Alive es un mod basic que es fa servir en moltes missions que juguem habitualment, em faig creus que el poseu com a opciona...
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,001
96
48
#13
L'unica cosa del FFAA que esta be es el BAM, si posem el FFAA seria mes que res per posar-los com a enemics a les missions, almenys a les meves.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#18
Quedem doncs en el següent?

Repositori Bàsic:
  • Community Base Addons (CBA).
  • Advanced Combat Environment (ACE3).
  • Advanced Combat Environment Extra (ACEX).
  • ALiVE.
  • RHS Mods: USAF, AFRF i GREF.
  • Fitxer de compatibilitat ACE3 amb RHS_USAF.
  • Fitxer de compatibilitat ACE3 amb RHS_AFRF.
  • Task Force Arrowhead Radio (TFAR).
  • CC_Icona.

Repositori Opcional:
  • Advanced rappelling
  • Advanced urban rappelling.
  • ASR AI 3: No tothom li agrada que es canvii el comportament de la AI.
  • CC_CUP_LITE: No calen si no es fan servir
  • DAC A3: No cal carregar-lo sempre. Si no es fa servir, millor deixar-ho fora.
  • Enhanced Movement: Al canviar certs comportaments, si no es fa servir, millor deixar-ho fora.
  • Helmet Mounted Displays Mod. De fet no sé si s'hauria de treure.
  • LHD_CUP: No calen si no es fan servir
  • Paddle Mod: Casi mai es fa servir.

Repositori de Mapes
  • CUP Terrains Core.
  • CUP Terrains Maps.