Rimworld

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#1
Bona tarde. Us vull parlar d'un joc que està a STEAM en early i que dintre de poc sortirà definitivament. Ara que està de moda la supervivència extrema amb moltíssims títols en aquest sentit, tant shooter com estratègia, es van publicant tota mena de jocs, cadascún amb les seves característiques. Aquest m'ha sorprés en dos aspectes: El joc, que tot i la seva aparent simplicitat, té una profunditat i una complexitat en la gestió de colònies que m'ha recordat, amb moooolta distància als primers caesar. El segon aspecte, i en part per això m'he decidit a aportar-lo, és que el joc està completament en català el que és molt d'agraïr i una veritable extranyesa en aques submón tant hispà i anglosaxó.

Res, espero que aquells que us hi animeu el disfruteu com estic començant a fer jo.

Link a la pàgina d'STEAM
 

Boira

Nou usuari
9 Maig 2018
8
0
1
#2
Jo el tinc i es un dels millors jocs d'estrategia i gestió que he jugat.

Si em permets destacaría una altre aspecte que a mi em va sorpendre, i es la gran personalització de les partides, l'editor et permet ser desde una petita tribu de canibals amb arcs i fletxes, fins a una colonia enorme amb armes lazers i servoarmadures... i si li sumes la gran cantitat de mods de la que disposa el joc, et pots arribar a montar la partida que practicament vulguis.

Molt recomentat per els amants de la estrategia/gestió.

pd. per cert Frodo, si t'agraden els jocs d'estrategia mira't "Factorio" es un early access, pero molt complert i ben pulit. Al STEAM hi es.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Home Frodo, quant de temps, a veure si deixes de jugar al Candy Crush Supervivencia i tornes amb els Marines a fer missions de veritat :p
Es conya, no te mala pinta el joc, jo al que li tinc posat l'ull és al State of Decay 2 que surt aquest mes.

A veure si tornes per aquí company, ara tenim grup de l'Star Citizen, per si t'agrada el joc/sim :çcerv: