Plantilles per l´edició de missions.

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Bones, m´he trobat amb aixó, que no és pas nou, però com no ho veig per aqui penso que potser d´utilitat per els que com jo, comencin amb aixó de l´edició de missions a DCS.
Hi ha un munt de plantilles de batallons de tot tipus, bateries antiaèries i Brigades d´infanteria, ademés estan dividides en escamots i subgrups per si no les vols colocar totes.
Una vegada descarregat el zip, el descomprimiu i a part d´un molt treballat pdf del que us poso unes captures, teniu dos arxius, un es template.miz, que com l´extensió indica és una missió a on hi han totes les plantilles, i l´altra és template.lua, perqué poguem tenir accés a totes les plantilles desde l´editor de missions, hem de posar aquest arxiu a la següent ruta:
C:\Users\xxxxx\Saved Games\DCS\MissionEditor
D´aquesta manera, podreu tenir accés a tots els templates desde l´editor de missions, i tots ells estan desglossats per els escamots i/o subgrups que els componen.
Aixó facilitarà molt la introducció de tropes, tant amigues com enemigues, perqué jo m´estava tornant lelo posant els convoys vehicle a vehicle.

us deixo unes captures del pdf perqué us en feu una idea.









PD: em sembla que aquest dimecres ens farem un fart de tirar bombes.... :çvic: :çamor: :çamor: :çamor: