[Opinió] Partides externes

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#1
Aquest es un post per saber a quanta gent li interessa fer partides amb altres grups, quin tipus i amb quina regularitat...aneu opinant siusplau! Salut!
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#2
Coop per mi. Jo començaria un cop o dos al mes. Podriem fer Armados primer i anem fent contactes.
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#4
Primer s'hauria de parlar amb en Perotte a veure que en pensa, i provar una partida al mes, a veure si li sembla bé i la gent s'anima. El que quedaria lleig seria anar-hi 3 i que no puguem ni fer una patrulla, crec que hauriem de ser 6 mínim.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#5
paperboy said:
Primer s'hauria de parlar amb en Perotte a veure que en pensa, i provar una partida al mes, a veure si li sembla bé i la gent s'anima. El que quedaria lleig seria anar-hi 3 i que no puguem ni fer una patrulla, crec que hauriem de ser 6 mínim.
Totalment d'acord
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#6
Bé...veig que el tema està una mica verd i li hem de donar una petita empenta. Veig que hi ha gent que encara no ha donat la seva opinió (això va tant pels més antics de la comunitat com als més nous) i crec que seria important que tots decidim si volem jugar o no partides amb altres comunitats.

Com a experiència us puc dir que al entrar a Cavallers del Cel fa un temps, la segona partida que vaig fer va ser amb el grup Armados, poder erem unes 40 persones a Takistan, la immersió per mi, va ser instantània al començar la partida i estic parlant de l'Arma 2. De la nostra esquadra vam morir tots, crec recordar, però veure les altres patrulles com es bellugaven, els pilots donant suport aeri, les comunicacions de radio amb la resta de grups, i una sèrie de coses que fa que trobi a faltar aquestes partides multitudinàries. Seria bó rependre aquesta activitat.

Haig d'afegir pels nous, que en principi, aquestes partides la nostra comunitat disposa d'una esquadra per a que juguem tots junts i ningú hagi d'estar amb gent que no coneix, és a dir, seria com jugar una partida a Cavallers, però amb altres grups pel mapa, fàcil i divertit!

Espero que us animeu a decidir i poguem començar la mandanga!! salut :çcerv:
 
28 Desembre 2016
73
0
6
29
#8
estaria molt be, pel que explica el paper, ha de ser una experiència molt bona

quins horaris solen fer aquesta gent?
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#9
per la meva experiencia....

Armados Normalmente queden a les 23:00. Hi ha sort si la partida es llença a les 00:30. no es extrany que s'hagi de reiniciar i aleshores la festa comença a les 01:00, i es clar, no son partides de pim pam i acabar, son operacions llargues i complexes, a vegades hem acabat al vols de les 03.30

Altres grups deixen molt mes bon sabor de boca en quant a puntualitat, pero no tens la sensació de estar en una operació multitudinaria, que mola molt i dona quantititat de inmersió.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#10
Armados seria una bona opció si no fos per aixo que dius... que sempre triguen molt a començar pel tema briefing. Tot i així jo votaria per provar a veure que tal amb ells.