Mod Pack DCS per a Cavallers

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Bones, tal com havia comentat en el fil de la futura campanya "El Malson de Sochi" i després d´estar provant-los durant les últimes setmanes, m´he decidit a incloure tots els mods que utilitzo amb certa regularitat (o que podré utilitzar en futures missions) en un sol enllaç de descàrrega.

Son força mods, alguns molt complerts i d´altres molt concrets que només inclouen algun skin de més, peró tots em seràn de gran utilitat en les futures edicions de missions i fora bó que els que les voleu també els poguèssiu tenir instal.lats.

A mi no em donen cap mena de conflicte i em funcionen tots perfectament a dia d´avui.

L´únic mod que no he incluit en el pack pel seu tamany és el mod de Textures Ground textures 6.0 by Barthek, i com que crec que seria altament recomanable que tots el tinguéssim, (molts de nosaltres ja el tenim) us deixo aquí enllaços de descàrrega i instruccions d´instal.lació:

[ocult]He estat fent uns invents que us vull comentar, com ja sabeu a part del mod Ground Textures (GTM), va sortir fa unes setmanes un altre mod de terreny com a DLC oficial del ja conegut Starway, al final el DLC de pagament s´ha convertit en un mod de descarrega gratuita amb donació voluntaria i alguns de nosaltres l´hem provat....la meva opinió personal és que com a textures del terreny m´agrada més el que tenim instal.lat, per cert fet per un tal Barthek. El cas és que en el mod de Starway hi han algunes coses que desde el meu punt de vista si que són millors que les de Barthek, molts edificis de ciutats, hangars dels aeroports, radars d´aquests i algunes coses més, estàn retexturitzats o retocats (jo que sé) i molt millorats en relació amb la versió "a pel" o amb el mod de Barthek. I sem va acuidir que podia agafar el que més m´agradava de cada un i ajuntar-ho, i és el que he fet, i us asseguro que el resultat és espectacular.
Que he fet? és molt senzill, una vegada descarregat el mod de Starway, (després us poso els enllaços de descàrrega) dins la ruta següent: Starway 2.0\Mods\terrains\CaucasusBase\vfstextures hi han tres carpetes que no hi son a la mateixa ruta del Ground Textures Mod de Barthek, les carpetes són:

AirfieldBatumiTexturesWin

AirfieldsTexturesSum

Buildings_textures


Aquestes tres carpetes zip les copieu tal cual i les enganxeu a la ruta vfstextures del ground textures mod, o sigui aquesta: C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\_MODS\GTM 6.0 by Barthek\Mods\terrains\CaucasusBase\vfstextures o en el seu defecte la ruta a on tinguessiu vosaltres instal.lat DCS.

Us puc assegurar que el resultat és més que satisfactori, la millora del mod de Barthek per a mi, és substancial ja que sumem les maravelloses textures que ha fet, amb un molt més acurat detall de molts edificis, hangars i aeroports.

Si algú s´anima a provar-ho, ja em direu que us sembla, i per a qualsevol dubte, aquí em teniu pel que calgui ç;)

Els enllaços de descàrrega:

Mod Ground Textures de BArthek (GTM) en la seva versió final 6.0: descarregar

Mod de Starway: descarregar[/ocult]

Mod Pack DCS Cavallers

Per qui no sàpiga com s´utilitza el JSGME aqui en teniu una breu explicació: [ocult]JSGME

És un programa molt bàsic i tremendament útil que ens permet activar i desactivar amb un sol clic qualsevol mod a molts jocs, en el nostre cas a DCS.
La seva instal.lació i configuració és també molt simple, a continuació descriuré els passos que hem de seguir.

1-Descarregar-nos el programa, jo ho he fet d´aquest enllaç

2.Descomprimir-lo alla a on ens sembli, en el meu cas el tinc a C:/Descarregues, però la ubicació serà indiferent.

3.Una vegada descomprimit copiem l´arxiu jsgme.exe que marco en vermell a la imatge.



4.I l´enganxem dins del direcori on tinguem el simulador instal.lat, en el meu cas F:\Jocs\Eagle Dynamics\DCS World OpenBeta.

5 Exectutem el jsgme.exe que hem enganxat dins el direcori a on hi ha el simulador instal.lat, i s´ens obrirà la següent finestra:



que demana crear una carpeta anomenada mods dins el directori del simulador, però com que nosaltres ja tenim una carpeta amb aquest nom hi afegirem guió baix al davant.



Cliquem a acceptar, i s´ens obrirà la següent finestra, aquí s´ens mostraràn els mods que anem instal.lant i de la mateixa manera els que tinguem o no desactivats, però de moment la tanquem:



En la carpeta: _MODS és a on anirem posant els mods que volguem utilitzar, i els posarem de tal manera que els arxius que conté el mod tinguin la mateixa estructura d´arxius que el destí a on han d´anar els arxius del propi mod. (aixó normalment ens ho indica cada mod quan el descarreguem o a la pagina del mateix mod) M´explico:

Per exemple, el mod ground textures son 5 carpetes: Land textures, Land texures autum other, etc.....que han d´anar copiades a la següen ruta del simulador: F:\Jocs\Eagle Dynamics\DCS World OpenBeta \Bazar\Terrain\vfstextures
Doncs la carpeta que jo creo dins de _MODS tindrà la mateixa estructura : F:\Jocs\Eagle Dynamics\DCS World OpenBeta\_MODS\Ground texture\Bazar\Terrain\vfstextures
No se si m´explico massa bé :çrubl: , poso les imatges per aclarir-ho...

La carpeta _MODS dins el directori del joc:



Els mods que jo tinc dins aquesta carpeta (entre ells "ground textrures), que no vo dir que estiguin activats al joc:



L´estructura d´arxius que té "ground textures" dins la carpeta _MODS:




6. Una vegada copiat el mod dins de _MODS, haurem creat un accés directe a l´escriptori del jsgme.exe que hem copiat dins del directori del simulador, al que li podem posar per exemple mods open beta, o pepito de los palotes, al vostre gust... ç;) . L´executem i ens mostrarà els mods que tenim dins la carpeta _MODS, que per defecte estaran desactivats, per activar-los només hem de clicar en la fletxeta del mitg >, i automàticament es copiarà el mod dins el direcori que li correspon, i per desactivar-lo és igual de senzill amb la fletxeta de tornada <





Així si els desactivem abans de qualsevol update, no perdem res i una vegada instal.lat l´update els tornem a activar, o podem activar el mod que necessitem en funció dels requeriments que ens demanés la missió.[/ocult]

Pels que ja sabeu com va el JSGME, simplement descarregueu el Pack de mods, descomprimiu-lo i copieu el contingut dins la carpeta _MODS

Enllaç de descàrrega: descarregar

PD: Alguns mods que inclou el pack, alguns de vosaltres ja els teniu, com el portaavions Charles de Gaulle per exemple...però en funció de cada un de vosaltres, uns ens tindreu alguns i uns uns altres, jo he intentat incluir-los tots al pack, per tant us recomano que primer treieu els que teniu i per a les missions que volem, utilitzeu exclusivament el mods que venen en aquest pack, més el mod de textures de Barthek evidentment, i així evitarem possibles conflictes.

I crec que no em deixo res :çulle: per a qualsevol dubte o pregunta ja sabeu a on em teniu :çsalut:

Salut i ales :volador:

Kopant :çseny: