Kingdom Come: Deliverance, un RPG impressionant!

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


He fet servir el Google Traductor per passar-ho al Català, massa text i no tenia ganes.

Noticia original a www.realovirtual.com

Kingdom Come: Deliverance és un joc de rol per a un jugador en un món obert que ens trasllada a l'Europa Medieval en un turbulent període. Els seus creadors afirmen que han unit la llibertat de Skyrim, l'ambientació de Mount and Blade, la narrativa de The Witcher i Red Dead Redemption i la mecànica de combat de Dark Souls en un mateix joc. Us sembla ambiciós? Doncs seguiu llegint.

[youtube]MefZfhxgpZE[/youtube]

El joc la campanya de Kickstarter la qual acaba de començar s'autodefineix com un RPG fet d'una altra pasta. No hi haurà dracs, mags ni elfes seminues (raons que potser facin enrere a més d'un), ni haurem de recollir les cinc parts d'un ceptre místic amb el qual derrotarem un malvat bruixot i al seu exèrcit de dimonis, ja que ja hi ha uns quants jocs que cobreixen aquests aspectes.



El que Kingdom Come: Deliverance ens ofereix és una història real de l'Edat Mitjana: majestuosos castells, cavallers armats, èpiques batalles en camp obert i intrigues polítiques en un gegantí món. L'objectiu és aconseguir que l'experiència resulti el més realista possible, amb localitzacions del món real, autèntics castells que no semblen trets de Disneyland, armadures i vestimentes fidedignes i un sistema de combat dissenyat en col · laboració amb autèntics espadatxins, tot això dins d'una història basada en esdeveniments històrics reals.



La mecànica serà la d'un autèntic joc de rol dels d'abans: missions no lineals amb múltiples solucions, eleccions de diàleg amb conseqüències i punts de no retorn, diversos rols disponibles (guerrer, bard, lladre), tones d'estadístiques, habilitats, avantatges i tot tipus d'opcions de personalització del nostre personatge, incloent 4 capes de roba i armadura en 16 buits que podrem equipar. Hi haurà alquímia i artesania i el nostre personatge haurà dormir i menjar per seguir viu. I el nostre menjar es farà malbé si la emmagatzemem en l'inventari durant molt de temps!



Les missions no seran les que solem veure en els jocs de rol. Res de matar 10 rates i portar les seves pells, o portar un important [insereix el que se't passi aquí] del punt A al punt B. Podrem ser un investigador medieval que intenta localitzar un assassí en massa, assetjar un fort enemic amb un exèrcit a les nostres esquenes, viure èpiques batalles entre cavallers armats, podrem interrogar, subornar, amenaçar, estimar, lluitar, ajudar. A més hi haurà diverses formes d'acabar les missions i no necessàriament comportaran l'ús de la violència.



Tot això convertit en realitat gràcies al motor CryEngine 3 i disponible en Windows, Mac i Linux, encara que també estan intentant portar el joc a Xbox One i PS4. La compatibilitat amb Oculus Rift farà que ens sentim realment en la pell del personatge ... però quan? Caldrà tenir paciència, ja que la data prevista és la fi de 2015, però si volem donar suport a la campanya i accedir abans a l'alpha i la beta, ens ofereixen diferents packs a triar.

3 £ - Peasant: Accés als fòrums
15 £ - Soldier (digital): Còpia digital de l'Acte I
20 £ - Soldier (physical): Còpia física de l'Acte I
20 £ - Knight (digital): Còpia digital de l'Acte I, accés a la beta, banda sonora en MP3, vídeo com es va fer, manual
25 £ - Knight (special edition): Còpia física de l'Acte I, accés a la beta, banda sonora en CD, vídeo com es va fer en DVD, manual imprès
25 £ - Baron (digital): Còpia digital de l'Acte I, accés a l'alpha, banda sonora en MP3, vídeo com es va fer, manual
30 £ - Baron (special edition): Còpia física de l'Acte I, accés a l'alpha, banda sonora en CD, vídeo com es va fer en DVD, manual imprès
65 £ - Earl (collector s edition): Baron special edition + samarreta, pòster, donat i moneda commemorativa
£ 125 - Duke (collector s edition): Earl special edition + Acte II (nou mesos després), figura d'acció, pòster signat
£ 300 - King (collector s edition): Duke special edition + Acte III (nou mesos després) i més figures
£ 600 - Emperor (collector s edition): King special edition + nostra foto en una pintura dins del joc
£ 1,200 - Pope (collector s edition): Emperor special edition + visita a l'estudi

Si us esteu preguntant com funciona això dels actes, us ho expliquem de seguida: l'Acte I és un joc complet i independent que tindrà unes 30 hores de durada i un final. Els Actes II i III amplien la història i afegeixen noves zones, missions, armes i equipament. Els diners de la campanya de Kickstarter garanteix la creació de l'Acte I, els Actes II i III haurien d'arribar amb 9 mesos d'espera entre cada un i no van inclosos en el preu, excepte en els packs més cars.



No sembla que hagin de tenir problemes per finançar-se, ja que en només 48 hores ja han superat la meitat del seu objectiu, que són ni més ni menys que 300.000 £. Per si us esteu preguntant on s'esmenten a l'Oculus Rift, ho fan al final de la pàgina de Kickstarter , al FAQ.

UPDATE 25/01/2014

Ahir van aconseguir i superar l'objectiu de 300.000 lliures i avui han publicat els nous objectius.

 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Doncs per a una persona purista com jo, m'ha impressionada molt el joc, si al final fan el que diuen que faran. Personalment hagués preferit que el sistema de combat es basés en Stem i similars, i ja hagués estat la reostia, però es veu que encara que no és la meva preferència de combat, també impressiona. Tampoc m'ha agradat l'aspecte visual de l'inventari, recarregat amb pijades gràfiques, però mentre sigui funcional, i amb coses tan interessants com les 4 capes de roba en 16 forats ja n'hi ha prou.
Se li veuen moltes coses d'Oblivion, com el llistat de coses en l'inventari o la mini brúixola a dalt. A veure si aconsegueixen fer el que sembla que van a fer, de moment tenen el meu vot de confiança.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#5
Fa bona pinta. Sembla un Mount&blade amb bons gràfics i més rol (bé, això es el que a mi m'agradaria... ç:D )
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#6
Ja han superat la xifra i encara tenen 27 dies per endevant. Personalment m'he fet amb una copia digital amb acces a la beta quan surti a veure que tal çXD
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#10
Personalment els nous objectius hem saben a poc. M'esperava alguna cosa més èpica potser funcionament de l'Oculus o un mode multijugador (que per mi es el que més li trobo a faltar) jejeje tot i així espero que tinguem una bona banda sonora al joc i espero que arribin aconseguir l'orquestra simfònica :çsi:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
Nova entrada amb nou vídeo mostrant la personalització de personatges i la roba i armadures per sobre, un sistema molt interessant, ja que com van dir, no et poses l'item armadura, si no que has de escollir quins mitjons vols, i per sobre quins calçotets llargs, i per sobre quin acotxat i per sobre quina armadura, i per sobre quina decoració.

També han enviat el codi especial per registrar-se als seus fòrums i aixi tenir la divisa especial, aixi que reviseu el correu o si no des del propi Kickstarter podeu veure el missatge.

[youtube]tWQn10s_QJM[/youtube]
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
Nou vídeo de desenvolupament (ja havien trets alguns, però no els havia posat jo), amb nova informació. El mes interessant, es que l'accés a una mini-Alfa es donarà si tot va be el 22 d'Octubre per Steam a tots els que van finançar el joc (amb accés clar).

Al final del vídeo hi ha un Teaser Trailer molt maco, amb una musica preciosa rotllo El Senyor dels Anells.
[youtube]M6_02n5K9JQ[/youtube]
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#14
Ahir mateix va sortir la anunciada versió mini-pre-alpha, una mena de demo molt primerenca, per poder provar-ho.
Per poder accedir els que tingueu accés (heu d'haver recolzat el projecte amb accés a Alfa), heu d'anar a la web oficial, us identifiqueu amb el nom i contrasenya a dalt, aneu a PLEDGE, i seleccioneu MY PROFILE, i allà us sortira la KEY per posar a l'Steam.

L'he estat provant una mica, a mi se'm penja l'ordinador al poc de començar la alfa, però es del meu ordinador això, ja em passa amb d'altres jocs a vegades. No hi ha massa a fer, mes que veure els gràfics que son genials, i una mica la dinàmica. Crec que nomes hi ha una quest per obtenir un arc i aixi poder provar la punteria, però no se com es fa.

Recordeu que això no es pas el joc, que esta super avançat, nomes han fet una mini-alfa per anar ficant coses noves que la gent vagi provant.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#15
Jo també l'he estat provant. A mi de moment no se'm penja i em va força fluit. Sí que té molts errors d'animacions, glitches i altres coses semblants al ser una pre-alfa però té molt bona pinta. Tal i com diu en Viper, gràficament parlant és espectacular, amb molt nivell de detall a l'hora de construir la vila, l'entorn i les rutines dels NPCs.

A veure com evoluciona.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#16
Han actualitzat la Alpha, amb alguna cosa extra a fer i algunes millores, com els diàlegs, crec que l'obertura de panys amb rossinyols (no sabia que en Català les "ganzuas" es deien rossinyol fins ara ç:D ), i mes coses,

Teniu aquí un vídeo.

[youtube]a-hkBz52C7o[/youtube]

També diuen que degut a la feina a fer, es retardarà la sortira, si fins ara estava prevista per finals d'aquest any o principi del següent, ara ho ajornen a mitjans de l'any vinent. Jo no tinc pressa, mentre es faci be ja em va be.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#17
Jo veig que aquest home te molts més cabells blancs que en el vídeo anterior... ç:D
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#18
Han mostrat un vídeo explicatiu de una fase mes actual del sistema de combat amb espases. Pinta be, tot i que es nota els talls entre moviments, de moment pinta molt be crec, sobretot pel que comenten de les físiques i demes.

Al vídeo podeu posar subtítols.
[youtube]n0sK7Xqfvpc[/youtube]
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#19
Ja es pot baixar la Beta del joc, tant per Steam com per la web seva amb el launcher.

There are two ways how to access Beta, either through Steam or by means of our Warhorse Launcher. Here is the how-to for our new backers and Knights:

Please register on our website with your Kickstarter email
Go to your profile
Click on the Warhorse Launcher link to download it
Install the Warhorse Launcher
Enter your login and password
Download the Beta
Play the Beta :)
[youtube]nYDhmErgiuw[/youtube]