Allistament

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#1
Nick: Atunero (em podeu dir Tonyinaire o Tonyina també com fa el SilverArrow)
Experiència amb simuladors (nul·la, baixa, mitja o alta): De vol poca. A l'ArmA, 6 anys en unitats de Milsim.
Experiència amb DCS Wold i quin/s aparells t'interesa volar. (nul·la, baixa, mitja o alta): Baixa, l'he tocat puntualment. M'interessa principalment l'F/A-18C tot i que si tingués temps podria mirar algun altre bitxo més endavant.

Finalment em presento també a la secció del DCS despres de 2 anyets i escatx aqui a Cavallers del Cel. El motiu que em porta a aquest grup es la sortida fa poc del F/A-18C al DCS, bitxo que adoro des de fa segles i que porto seguint el seu desenvolupament des de fa anys. Tot i que soc novato al DCS (per falta de temps), el tinc des de fa uns 5 anys i disposo dels següents moduls: A-10, Black Shark, Huey, P51D, Combined Arms, Persian Gulf i el F/A-18C. També tinc el HOTAS Warthog (humilitat off), pedals i un TrackIR.

Ara per ara estic en la fase de tocar botonets al cockpit sense sota ni volta i estrellarme per la pista, però espero progressar amb paciencia i saliva.

Per si pugués servir, a l'ArmA el meu rol preferit es el de JTAC i solc editar missions per tant si tinc temps i puc trastejar l'editor del DCS potser us puc fotre alguna coseta mes endavant.

:çsalut:

PD: Viper, al DCS no em podràs renyar per dir "arbust" als matolls. ç:D