AH-6 i MH-6 a l'Arma 3

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Hauríem de pensar unes missions i veure quines necessitats ens dona. Hauríem de veure qui del DCS te l'Arma 3 o ho compraria i vol participar. I hauríem de concretar un sistema per poder organitzar-nos. El millor crec que seria crear un fil principal, on s'expliqui tot, que simulador cal tenir, quins addons fem servir i com baixar-los, i com funciona el grup Arma 3 a nivell de partida perque des de DCS sapigueu que us trobareu.
Tanmateix crec des de DCS podeu donar informació al grup d'Arma sobre com solen operar els aparells aeris en transport, CAS, etc... Per poder fer servir un sistema real però adaptat a les necessitats.

Vaig ha crear un fil principal jo mateix, que aniré ampliant conforme anem concretant coses. El posaré al fòrum de Missions.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Viper said:
Tanmateix crec des de DCS podeu donar informació al grup d'Arma sobre com solen operar els aparells aeris en transport, CAS, etc... Per poder fer servir un sistema real però adaptat a les necessitats.
D'això no en tenim ni idea. ç:D
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
88
48
#6
S'ha de tenir en compte que encara els queda força feina als little birds de MELB. Estic ajudant al creador, el Luiz Felipe (sykocrazy), a acabar-los, però en sistema de vol i armament estan força lluny de ser acabats.

No recomano fer-los servir encara, o tenir en compte els seus problemes.

Quan acabem aquests, segurament també farem el CH-53 i retocarem els UH-60 (probablement farem el MH-60).
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#7
En tot cas, si ho fessim ( jo també estaria encantat) quins serien els aparells que es podrien utilitzar en rel.lació amb els tipus de missió que poguèssim fer?
Perqué jo ahir vaig estar un parell d'hores intentant fer volar alguns helos (amb la configuració que comenta en Viper més amunt, i amb el meu Hotas warthog i els pedals) , i sincerament, de moment no us recomano estar a menys de 300 m. de destància quan intenti aixecar un trasto d'aquests...
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Depèn del numero de membres que siguem, transfons de la missió, etc...
Et poso alguns exemples, però que son molt variables, perque no depèn de la missió exclusivament.

- Inserció ràpida en recinte enemic: MH-6, UH-1Y.
- Transport en una zona no ocupada per l'enemic: UH-1Y, UH-60M, CH-47F
- Transport medic: UH-60M MEV
- HALO: C-130J, CH-47F
- CAS: A-10A, AH-1Z, AH-64D, AH-6.

Ja et dic que son només exemples ç;)
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#9
Jo m'ofereixo voluntari per crear la missió a l'arma 3. Tinc ganes de fer-ne una amb suport aèri realista (que no sigui la AI ja que si no divideixo massa el grup) i que tingui conseqüències. :çcerv:
Haurem de parlar què es pot fer. Al principi es podria fer una missió d'entrenament en la que en Viper s'ofereix voluntari per formar part de la tripulació de l'helicòpter en qüestió ç;) ç;) :çsi: