• arma2 2
  • dcs 2
  • dcs 5
  • dcs 7
  • Screen 140208 133546
  • il2 5
  • Screen 140208 132231
  • arma3 1
  • cqb2
  • il2fb2014-01-2019-32-16-69 zps87493f16.png~original
  • il2fb2014-01-2019-26-10-78 zps33488f98.png~original
  • dcs 6
  • Screen 140312 224410
  • il2fb 3
  • arma2 3
  • arma3 4
  • dcs 26032014 1
  • dcs 3
  • 2014-02-03 200404
  • Screen 140312 224610

Manuals FC3

  • Tot
  • General
  • Su 25
Carregar més Prem MAJÙS per carregar tot Carregar tot

 

El Su25 és el millor avió per a aprendre a volar dins el FC3, és un avió totalment analògic, sense instruments digitals ni pantalles d'ajuda, ni MDF (ni que els MDF russos fossin una maravella) , però vola però que molt bé.

Aquí teniu la cabina d'aquest monstre rus, molt semblant a la dels seus sucecessors, si una cosa funciona per que canviar-la no? ... pero funciona?  i tant, i si no, penseu en rus.

El Su25 només pot mostrar 3 Punts de Ruta del Pla de Vol, cossa a tenir en compte, a aprtir del 3 s'haurà de tenir memòria per saber en quin Punt de Ruta ens trovem, l'aparell encarregat de mostar-los és aquest, el RSBN

El HSI és una mica diferent en aspecte, però funciona exactament igual, enlloc de tenir una fletxa doble per a marcar la direcció del rumb del pla de vol, té una fletxa ample trasparent, i la fletxa que indica la direcció del Punt de ruta té a la punta una bola, cosa de dissenys, pot confondre al principi, però només al principi, l'ús és el mateix que a tots els avions russos.

Un cop entrem a la cabina, només tindrem una llum encesa al RSBN i és la llum que indica l'aeroport on ens enlairem, no marca cap Punt de Ruta, només la direcció del nostre aeroport d'enlairament.

Aquesta imatge ens mostra aquesta possició, (si es la primera imatge dels intsruments ... ja ho se)

Un cop deixem de tocar terra i anem cap al Punt de Ruta 1 ens el marca

Ara cap a Punt de Ruta 2

Cap a Punt de Ruta 3

I ara ens indica cap al punt de Retorn i s'encenen dues llums, ens porta cap al Punt d'aproximació a pista, no a pista directament, vigileu, és el punt d'aproximació, d'acord?

.... i ara si, el Punt d'Aterratge a pista i activa el ILS al HSI ...

la imatge amb més perspectiva, mireu l'ADI alineat, el HSI amb el ILS activat, el punt de pista al RSBN ences i la pista al front....

Amb una mica de pràctica, és un avió que es pot aterrar només mirant els instruments.

Aquí una vista més amplia del HSI del Su25

Probablament m'he deixat cosses, no ho coneg tot, si podeu ampliar qualsevol informació que tingueu serà molt ben rebuda.

Espero que gaudiu tant com jo de volar aquest ocell,

Bons vols companys.

Buran

Identificar-se