Cavallers del Cel Comunitat Catalana de Simulació

[General] Guerra Freda (1960-90)

Fòrum per parlar de tot allò relacionat amb l'edició de missions.

Moderadors: Personal Arma, Cap ArmA, Editors Arma

Autor: SilverArrow » 28 abr. 2017, 00:38

Hola companys,

Crec que és positiu tenir un tema per comentar tots els punts importants relatius a l'edició de les missions emmarcades en el període de la Guerra Freda: Vietnam, Corea, Grenada, etc.

Aquí podem parlar sobre quins mods són més adients, quins bàndols, quines estructures d’unitat fer servir, etc.

El primer post servirà com a recull.

Mods de referència:

- US Military 80-90 (https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =579942493)
- Unsung (http://armanam.eu/)
Imatge
- Per Aspera Ad Astra -
SilverArrow
Community Manager
Community Manager

Entrades: 1333
Membre des de: 06 nov. 2014, 03:40

Autor: SilverArrow » 29 abr. 2017, 05:22

Ahir vaig mirar un per un tots els elements del Unsung. Estic sorprès. Sembla que amb l'actualització Delta ha millorat bastant la qualitat. Especialment sembla que han treballat molt el tema armes (algunes tenen mires animades i tot). Tot i que encara queda un bon grapat de coses amb models i textures antigues.

Quan a mapes, la majoria fan servir recursos molt antics amb textures de poca qualitat que els fa immenjables. L’excepció són els del Razorback, ell fa servir ja elements d’APEX.

Potser m’apunto a fer alguna missió a Vietnam (tot i que probablement esperi a l'actualització Echo que ha d'arribar el mes vinent) :çsi:
Imatge
- Per Aspera Ad Astra -
SilverArrow
Community Manager
Community Manager

Autor: paperboy » 29 abr. 2017, 10:47

SilverArrow ha escrit:Quan a mapes, la majoria fan servir recursos molt antics amb textures de poca qualitat que els fa immenjables. L’excepció són els del Razorback, ell fa servir ja elements d’APEX.

Potser m’apunto a fer alguna missió a Vietnam (tot i que probablement esperi a l'actualització Echo que ha d'arribar el mes vinent) :çsi:

Tota la raó, el de Razorback i el mapa extern @NAM...són els millors amb diferència. Ja trigues a fer les maletes i venir a Vietnam!!

Per cert, molt bons els 3 posts que has fet! Hi ha opció de fer un 4rt post...amb "altres tipus de mods no militars"? (és una idea, eh?)
Imatge
paperboy
Personal ArmA

Entrades: 422
Membre des de: 20 març 2013, 03:10
Ubicació: Warcelona

Autor: SilverArrow » 30 abr. 2017, 14:01

paperboy ha escrit:Ja trigues a fer les maletes i venir a Vietnam!!

M’haig de documentar bé, que el tema Guerra de Vietnam el tenia una mica rovellat. Per ara m'he repassat els ordres de batalla, equipament, tàctiques i similars.

paperboy ha escrit:Per cert, molt bons els 3 posts que has fet! Hi ha opció de fer un 4rt post...amb "altres tipus de mods no militars"? (és una idea, eh?)

Sí, pot ser curiós. Avui el faré. :çsi:
Imatge
- Per Aspera Ad Astra -
SilverArrow
Community Manager
Community Manager

Torna a: Edició