Cavallers del Cel Comunitat Catalana de Simulació

La carrera espacial (per Boreas Mun)

Qualsevol altre simulador que no aparegui en els altres fòrums.

Autor: rush » 04 des. 2015, 20:40

Feia molts dies que no volava el KSP i tenia aquest fil abandonat... :cry:

En la següent missió per fi es va conseguir el que Jebediah Kerman havia estat desitjant durant tant de temps: arribar a Mun.

Per aquesta missió es van ajuntar els coneixements i esforços de tots els Kerbals implicats en la carrera espacial. Amb la tecnologia de que es disposava llavors va ser necessari fer molts càlculs i escollir curosament les peces per tal de fer un coet capaç de posar en l'òrbita de Kerbin una nau que tingués suficient reserva de combustible i potència per anar i tornar de Mun. Fer un mòdul Munar massa pesat significaria que les etapes anteriors del coet també haurien de ser més pesades, així doncs calia optimitzar el pes al màxim.

El resultat de tots aquests esforços va ser el Jeb-8. Un coet amb una primera etapa amb 4 motors de combustible sòlid que impulsarien la nau fora de l'atmosfera Kerbaliana. La segona etapa era un motor de combustible líquid de gran potència (el més potent desenvolupat fins a aquell moment) amb un gran dipòsit que permetria establir una òrbita al voltat de Kerbin i ajudar en la primera fase de l'allunyament de Kerbin. Finalment el mòdul disposava de 3 motors de combustible líquid molt menys potents però suficients per anar a Mun, aterrar i tornar a Kerbin. La disposició dels motors també feien més estable la nau un cop es toqués sòl Munar.

El Jeb-8.
Imatge

El mòdul Munar.
Imatge

Ignició!
Imatge

Deixant els 4 impulsors de la primera fase ja fora de l'atmosfera de Kerbin.
Imatge

Establint l'òrbita a Kerbin.
Imatge

Els càlculs per abandonar l'òrbita de Kerbin i ser capturats per la gravetat de Mun.
Imatge

Els motors del mòdul Munar impulsant la nau cap a Mun.
Imatge

Vista de Kerbin a mig camí de Mun.
Imatge

Tot i que la gravetat de Mun captura el mòdul, no es prou forta per retenir el mòdul, per tant cal fer una altre ignició per frenar el mòdul i establir una òrbita a Mun.
Imatge

En òrbita sobre Mun.
Imatge

Descendint cap a la superfície de Mun amb Kerbin al fons.
Imatge

Amunatge!
Imatge

Jebediah Kerman contemplant la sortida de sol...
Imatge

La foto oficial.
Imatge

Ejem!
Imatge

Després de l'enlairament tornant a establir una òrbita a Mun que ens permeti realitzar la maniobra de llançament cap a Kerbin.
Imatge

Adéu Mun, fins la propera!
Imatge

La capsula sola reentra a l'atmosfera de Kerbin.
Imatge

Paracaigudes i fi de missió.
Imatge

Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rush
Cap del DCS
Cap del DCS
 
Entrades: 1556
Membre des de: 26 des. 2010, 20:58

Autor: Buran » 06 des. 2015, 11:46

Enhorabona per als Kerbians !!! çXD çXD çXD çXD :çfeli:

Feia dies que no en sabia res, pensava que havien abandonat la carrera espacial, veig que treballaven en secret ç;)

A veure quines noves aventures tenen.
Imatge
Avatar de l’usuari
Buran
Community Manager
Community Manager
 
Entrades: 2051
Membre des de: 11 des. 2010, 18:16
Ubicació: Barcelona - Catalunya

Autor: Kronus » 12 feb. 2017, 22:42

hi ha quelcom que em corrou la curiositat.

Perque fiques el escut termic al cap d'amunt de la capsula? Está dissenyat per anar a la part de sota de la capsula, com a les capsules de veritat.

Quin es el motiu de que el fiquis per sobre?
Avatar de l’usuari
Kronus
Víbria
 
Entrades: 2559
Membre des de: 09 ago. 2010, 00:08
Ubicació: Punt de Lagrange

Autor: rush » 13 feb. 2017, 16:23

Kronus ha escrit:hi ha quelcom que em corrou la curiositat.

Perque fiques el escut termic al cap d'amunt de la capsula? Está dissenyat per anar a la part de sota de la capsula, com a les capsules de veritat.

Quin es el motiu de que el fiquis per sobre?


Per res en concret. Vaig començar a fer-ho així i no ho he provat com dius tu. Igualment en el joc no afecta aerodinàmicament.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rush
Cap del DCS
Cap del DCS
 
Entrades: 1556
Membre des de: 26 des. 2010, 20:58

Autor: Kronus » 13 feb. 2017, 17:46

ja ho se que no afecta aerodinamicament, pero si mires per les vistes de primera persona per les finestres de la capsula, amb el teu sistema, només pots veure l'escut. ç;)
Avatar de l’usuari
Kronus
Víbria
 
Entrades: 2559
Membre des de: 09 ago. 2010, 00:08
Ubicació: Punt de Lagrange

Autor: rush » 14 feb. 2017, 20:06

Kronus ha escrit:ja ho se que no afecta aerodinamicament, pero si mires per les vistes de primera persona per les finestres de la capsula, amb el teu sistema, només pots veure l'escut. ç;)


No m'hi he fixat en aquest detall, la vista interior no la faig servir mai però gràcies per l'observació. :çsi:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
rush
Cap del DCS
Cap del DCS
 
Entrades: 1556
Membre des de: 26 des. 2010, 20:58

Anterior

Torna a: Altres Simuladors