Cavallers del Cel Comunitat Catalana de Simulació

Problemes ACRE

Si tens ànima de soldat, en l'ARMA podràs submergir-te en la pell de les tropes de terra, utilitzant el bast arsenal disponible.

Moderadors: Personal Arma, Cap ArmA

Autor: Kronus » 26 ago. 2017, 00:08

Degut als problemes continuats que tenim amb el ACRE2, us informo que les properes misions les faré amb TFAR. No es tant realista com el ACRE2 pero com a minim sabem segur que no tenim que reiniciar la partida tantes vegades i perdre tant de temps per problemes amb el ACRE2.
Kronus
Víbria

Entrades: 2509
Membre des de: 09 ago. 2010, 00:08
Ubicació: Punt de Lagrange

Autor: Ashdrick » 26 ago. 2017, 00:09

Fa dies que tenim problemes, avui ha sigut impossible jugar!
Ashdrick
Ruquet

Entrades: 114
Membre des de: 09 abr. 2017, 20:31
Ubicació: Manresa

Autor: SilverArrow » 26 ago. 2017, 17:00

Avui he preguntat a amics en altres grups i comunitats que fan servir l’ACRE 2 -algunes amb més de 100 membres- i no han experimentat cap problema. Per tant haurem d’investigar perquè a Cavallers hi ha incidències.

Així en un ràpid brainstorming només se’m acut que estigui relacionat amb:

- Interacció amb altres plug-in que membres puguin tenir al Teamspeak. Només hi hauria d’haver ACRE2, ClientQuery, Control i Gamepad and Joystick Hotkey Support.
- Versió incorrecta del Teamspeak. A dia d’avui la comunitat fa servir la versió 3.1.4.
- Versió incorrecta del ACRE 2. La comunitat fa servir: 2.4.2.954

Comproveu que tots tingueu la versió correcta de Teamspeak i ACRE 2, i cap plug-in més activat.

Si ho teniu tot correcte i seguiu experimentant incidències, si us plau escriviu aquí en aquesta entrada tota la informació relacionada. És important que mencioneu:

- Altres aplicacions de software obertes com ara software de gravació i similars.
- Quin volum de veu tenieu dins de l'ACRE.
- A quina distància i direcció hi havia amb qui parlaveu.
- Quin mapa i tipus d'orografia a la zona on vau experimentar el problema.
Imatge
- Per Aspera Ad Astra -
SilverArrow
Community Manager
Community Manager

Entrades: 1309
Membre des de: 06 nov. 2014, 03:40

Autor: Oriol » 26 ago. 2017, 17:17

Jo veig que del ts tinc la última versió 3.1.6 del 18/8/2017
SilerArrow dius: Versió incorrecta del ACRE 2. La comunitat fa servir: 2.4.2.954
No he entés quina és la versió correcte de l'Acre2 i jo tinc de l'Acre2 la versió 2.4.2.954
Oriol l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 ago. 2017, 17:21, en total s’ha editat 1 vegada.
Oriol
Nou

Entrades: 45
Membre des de: 04 des. 2016, 16:54

Autor: SilverArrow » 26 ago. 2017, 17:19

Oriol ha escrit:Jo veig que del ts tinc la última versió 3.1.6 del 18/8/2017

Per això deus tenir problemes, tens una versió incorrecte.
Imatge
- Per Aspera Ad Astra -
SilverArrow
Community Manager
Community Manager

Entrades: 1309
Membre des de: 06 nov. 2014, 03:40

Autor: Oriol » 26 ago. 2017, 17:22

Doncs no se com s'instal·la la versió anterior.
Oriol
Nou

Autor: Oriol » 26 ago. 2017, 17:34

Així que faig, desisntal·lo el Task Force Arma 3 radio que en aquests moments el tinc en disabled? i si algú sap com instal·lar la versió anterior de la que tinc ja ho direu.
Oriol
Nou

Autor: Atunero » 26 ago. 2017, 17:34

Tots tenim la 3.1.6, pero els problemes venen de lluny, de molt abans que actualitzessin la versió del TS.

De totes maneres no es tracta d'un problema focalitzat, simplement a vegades va i a vegades no va, a vegades els va a uns i a vegades a uns altres, i sense que fem cap canvi en la configuració o permissos. Es simplement aleatori, a vegades va i a vegades no. I no podem estar pendents de que tothom compleixi tots aquests requisits.
Atunero
Ja en porto tres-cents

Entrades: 474
Membre des de: 19 maig 2016, 16:57

Autor: Oriol » 26 ago. 2017, 17:47

Jo sóc del parer de fer servir els Task Force que sabem que no dona pel sac i encara que potser no sigui tan "real" que voleu que us digui, si volem tanta realitat ens comprem uns quants M16 i quedem a Collserola per a fotren's uns trets entre nosaltres hahahahahaha
Oriol
Nou

Autor: Kronus » 26 ago. 2017, 17:52

Oriol ha escrit: La comunitat fa servir: 2.4.2.954
... i jo tinc de l'Acre2 la versió 2.4.2.954

@silverarrow

Has llegit be el post de Oriol? Es la mateixa versió

Exactament la mateixa versió que teníem tots. Distancia 2 - 3 mts entre individuals, a la base, despres just de iniciar, de viva veu, sense radios pel mig, i quan no li anava a un, o dos, resetejavem i aleshores, eren uns altres els que teníen el problema i no els hi anava. vam resetejar fins a la sacietat, arribant al punt de tots tancar el Arma, el Armasunc, el Steam i el TS i tornar a arrencar-ho tot, i els problemes persistien. sense cap lògica, sempre hi havia algú (no sempre el mateix) a qui no se'l podia escoltar o que se'l escoltava distorsionadissim, o que no podia escoltar als demés.

No estem aqui per fer de beta testers i gastar mes d'una hora en resetejar i fer invents per veure si un plug-in funciona com tindria. venim per jugar i passar una bona estona.

A hores d'ara, la versió del TFAR que farem servir demà no es com la versió antiga del @CC_TFAR,que fem servir al repositori, per començar, no es full duplex,( que era la pedra de toc que justificava fer servir el ACRE en vers el TFAR), suporta 64bits, porta sistema de interfoni intern pels vehicles i moltes altres millores, incloent-hi alertar enemics amb veu, (pero aixó últim es encara WIP i no está del tot afinat pero es questió de setmanes.) pero pel demés, se que no dona problemes de cap tipus.
Kronus
Víbria

Entrades: 2509
Membre des de: 09 ago. 2010, 00:08
Ubicació: Punt de Lagrange

Següent

Torna a: ArmA 2/3