Cavallers del Cel Comunitat Catalana de Simulació

Prova de vol i Mods

Fòrum del grup IL-2, on aguerrits pilots s'enfronten dia a dia per el destí del món.

Moderadors: Cap IL2, Personal IL2

Autor: Buran » 23 oct. 2016, 20:40

Be companys, l'altre dia al grup DCS ens varem recordar del IL2 i varem quedar que si funcionava en el Windows 10 hi faríem algun vol, i qui sap, potser més d'un i tot, per tant, si esteu interessats aneu-vos posant les piles, desenpolvant vells cd i perfils de joyestick i mirem de fer-la grossa i passar una bona estona en aquest simulador.

El dijous 27 d'Octubre a les 22:00 hores farem el vol de proves i solucionarem dubtes d'instal·laciosn del simulador i tot le que faci falta per deixar-lo enllestit.

Interessats apunteu-vos aquí :çsi:

- Wotan
- Nocardis
- Urwald
- Buran

Fins aviat.
Imatge
Buran
Community Manager
Community Manager

Entrades: 2051
Membre des de: 11 des. 2010, 18:16
Ubicació: Barcelona - Catalunya

Autor: Buran » 23 oct. 2016, 21:22

Actualitzat, d'entrada el dijous 27/10/16 a les 22:00 hores farem les proves i solucionarem dubtes d'instal·lació, mods, etc..
Imatge
Buran
Community Manager
Community Manager

Autor: Buran » 24 oct. 2016, 19:06

No ho havia dit, però aquest dijous provarem la versió sense MODS, la versió 4.12.2m, i aclarirem dubtes per a tenir instal·lades més versions del IL2 en paral·lel.

Un petit tast de com les gastàvem abans al grup del IL2

Buran
Imatge
Buran
Community Manager
Community Manager

Autor: Wotan » 25 oct. 2016, 18:40

Jo ho tinc tot instal.lat fins la 4.12.2.. però avui intentant engegar el joc no ho fa. AMb el DVD posat el continua demanant. Suposo que és molt lent llegint-lo. ç?|

Dijous en parlem :çsi:
Imatge
Wotan
Ja en porto tres-cents

Entrades: 319
Membre des de: 25 oct. 2010, 10:37
Ubicació: Catalunya

Autor: NoCardis » 27 oct. 2016, 11:58

Jo per tema d'arrancar el simulador no tinc cap problema, gràcies per penjar l'arxiu al TS Buran.
He tingut uns quants problemes en posar-l'ho tot a to, i algun tinc encara, el principi no em reconeixia cap joystick, he hagut de treure tota la parafandalguia que tinc, els MDF, el Warthog i el throttle de saitek.... i ara em reconeix l' X52.
El problema és que no em veu l'eix de la potencia, en comptes d'aquest em veu un altre que també està situat el control de gasos... i tampoc em veu els pedals que tinc, els saitek...
També tinc un altre problema, que tot i posant la configuració del monitor en el conf.ini (1920x1080) els constats em queden retallats...
bé, a part d'això, em va tot perfecte ç:D ç:D

Avui per ser-hi a les 22 m'és impossible perquè és l'hora que acabo de la feina, si és que acabo puntual em puc connectar crec a les 22:30, però també hi ha la possibilitat que m'hagi de quedar fins tard i no pugui venir...
NoCardis
Ruquet

Entrades: 175
Membre des de: 28 juny 2013, 22:51
Ubicació: Banyoles

Autor: Buran » 27 oct. 2016, 19:22

Tranquil Nocardis, arriba quant arribis i si pots, hi ha més dies, ja anirem arreglant coses sobre la marxa.
Imatge
Buran
Community Manager
Community Manager

Autor: Kronus » 27 oct. 2016, 23:59

avui no ha pogut ser. A veure si un altre dia hi ha mes sort. Aneu informant de quan quedeu per volar els molinets i si podem quadrar agendes, a mi també en faria gracia recordar vells temps . la veritat es que estic tant arrovellat amb aixó de volar que crec que no seria capaç d'enlairar ni el tiger moth i no parlem ja d'aterrar-lo ç:D Necessitaré apuntar-me a la escola de vol basic i que algu em doni clases!!
Kronus
Víbria

Entrades: 2559
Membre des de: 09 ago. 2010, 00:08
Ubicació: Punt de Lagrange

Autor: Atunero » 28 oct. 2016, 00:09

A mi sempre m'ha fet il·lusió provar això però no tinc temps i tinc que prioritzar :çno:

Kronus despres de veure com t'estrelles amb els Little Birds de l'ArmA millor oblidau ç:D
Atunero
Miquelet

Entrades: 605
Membre des de: 19 maig 2016, 16:57

Autor: Buran » 28 oct. 2016, 00:16

Mestre Kronus, això de tornar a volar un altre dia està fet, ja anirem posant dates i a veure si la fem grossa çXD çXD çXD

Avui hem tornat a rememorar vells temps, he menjat plom com feia temps :çrubl: i també he repartit amor ç;)

Ha estat tot un "gustasso" tornar a volar al costat .... sobretot davant de l'Urwald ç:D , feia molt de temps que no compartíem el cel i m'ha fet molta il·lusió, també ha estat un plaer volar amb en Wotan i Nocardis, companys del DCS que per un dia hem canviat la velocitat dels reactors, pel combat cara a cara i sang i fetge, :çamor:

Al final hem estat preparant el simulador per a la versió HSFX 7.0.3, al fòrum hi ha explicacions de com tenir varies instal·lacions del IL2 funcionant alhora, si teniu dubtes em consulteu i estaré encantat de donar les explicacions oportunes.

Cavallers, en veiem aviat un altre cop al IL2 :çseny:

Fins aviat :çsi:
Imatge
Buran
Community Manager
Community Manager

Autor: Viper » 28 oct. 2016, 08:38

Recordeu que teniu aquest fil on us explica com configurar gràficament el simulador.
viewtopic.php?f=51&t=2451

També tinc un altre problema, que tot i posant la configuració del monitor en el conf.ini (1920x1080) els constats em queden retallats...

Sobre això, crec que havies de posar SaveAspect=0 al config.ini
Igualment em sembla que el simulador sense mods no permet panoràmic real, i sempre et sortiran les franges.
Una opció es fer ser aquest fitxer (mod) amb el gestor de mods, el JGSE, que si que et permet tenir el simulador en panoràmic quan no tens carregat el HSFX ni cap altre mod de realisme, si no recordo malament.
http://il2fovchanger.byethost7.com/?i=1
Imatge
Software en Català - http://www.softcatala.org
Viper
Administrador
Administrador

Entrades: 7145
Membre des de: 14 juny 2010, 12:50
Ubicació: Esplugues de Llobregat - Catalunya

Següent

Torna a: IL2-Sturmovik