Uns quants Mi 24 sobrevolant Crimea

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#6
Russia [oficialment] mai ha entrat a Crimea en aquesta crisi. Bé, ara no sé si la gent que tenen a la base de Sebastopol va sortir a fer turisme, però ve a ser el mateix. Curiosament, el que hi ha són una serie de nois que, aprofitant que és Carnestoltes, doncs estan fent una rua, tots vestidets de militars i sembla que prou ben equipats. El que passa és que per culpa de les retallades, no ha arribat el pressupost per a insignies... però això són detalls sense cap mena d'importància.

Per si de cas, el ministre Margallo ja s'ha afanyat a dir que ni se'ls passi pel cap de fer un referendum a Crimea, que és lleig de fer aquestes coses. M'imagino que deu pensar que una cosa és que t'envaeixin, que són coses que passen a vegades, que les sobiranies es poden combatre amb sobiranies més grans que s'imposin... però res de votar, que és un mal vici.

Salut!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Gosdatura said:
Per si de cas, el ministre Margallo ja s'ha afanyat a dir que ni se'ls passi pel cap de fer un referendum a Crimea, que és lleig de fer aquestes coses. M'imagino que deu pensar que una cosa és que t'envaeixin, que són coses que passen a vegades, que les sobiranies es poden combatre amb sobiranies més grans que s'imposin... però res de votar, que és un mal vici.
Jo em pregunto si és pot ser més ridícul! Realment foten molta pena aquests ejpañññols anant dient pel mon que les urnes són armes de destrucció massiva! Se'ls veu nerviosos...
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#8
Gosdatura said:
Russia [oficialment] Per si de cas, el ministre Margallo ja s'ha afanyat a dir que ni se'ls passi pel cap de fer un referendum a Crimea, que és lleig de fer aquestes coses. M'imagino que deu pensar que una cosa és que t'envaeixin, que són coses que passen a vegades, que les sobiranies es poden combatre amb sobiranies més grans que s'imposin... però res de votar, que és un mal vici.
Exacte, però si es fés alguna votació, haurien de votar tots els espanyols. Par diez!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
Tofolo said:
Gosdatura said:
Russia [oficialment] Per si de cas, el ministre Margallo ja s'ha afanyat a dir que ni se'ls passi pel cap de fer un referendum a Crimea, que és lleig de fer aquestes coses. M'imagino que deu pensar que una cosa és que t'envaeixin, que són coses que passen a vegades, que les sobiranies es poden combatre amb sobiranies més grans que s'imposin... però res de votar, que és un mal vici.
Exacte, però si es fés alguna votació, haurien de votar tots els espanyols. Par diez!
De fet haurien de votar tots els Europeus, ja que també som tots Europeus, o potser tot el planeta, perquè som tots terrícoles.... em comença a fer mal el cap.
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#10
Viper said:
Tofolo said:
Gosdatura said:
Russia [oficialment] Per si de cas, el ministre Margallo ja s'ha afanyat a dir que ni se'ls passi pel cap de fer un referendum a Crimea, que és lleig de fer aquestes coses. M'imagino que deu pensar que una cosa és que t'envaeixin, que són coses que passen a vegades, que les sobiranies es poden combatre amb sobiranies més grans que s'imposin... però res de votar, que és un mal vici.
Exacte, però si es fés alguna votació, haurien de votar tots els espanyols. Par diez!
De fet haurien de votar tots els Europeus, ja que també som tots Europeus, o potser tot el planeta, perquè som tots terrícoles.... em comença a fer mal el cap.

Al final serà veritat allò de "voti voti voti [...] el qui no voti".... O era amb B?

Referèndums a part... És la primera vegada que fricciona Russia amb el complex UE/OTAN i en territori continental europeu. Excuses i gas de fons, però crida l'atenció els tics soviètics que encara té el Putin i crida l'atenció que Rússia és el primer pais de la història que sense haver envait ningú sí que s'ha retirat oficialment.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Doncs veient com ha evolucionat el tema, tot això em sembla un pla preparat per adherir Crimea a Rússia. Primer esclata a Ucraïna les revoltes (planificades o no), després Rússia "Envaeix" Crimea, sabent Putin de sobra que això ja no es pot fer en l'Europa actual, i que a Rússia mateix no li convé, després arriben noticies que Crimea planeja un referèndum amb el vist i plau de Rússia per adherir-se a Rússia, llavors Rússia retira les tropes de Crimea, el govern de Crimea [ur=http://www.vilaweb.cat/noticia/4177360/20140306/parlament-crimea-aprova-ladhesio-russia-convoca-referendum.htmll]anuncia[/url] que ha aprovat en ple adherir-se a Rússia i que referendarà això el 16 de Març.

No dubtaria que el govern Pro-Rus de Crimea hagi seguit ordres de Rússia per aprofitar la situació a Ucraïna (provocada o no) per adherir Crimea a Rússia sense necessitat de guerra. La "invasió" i després retirada formaria part del pla, donant el missatge a la població Pro-Russa de Crimea que Rússia els recolzaria en l'adhesió, al mateix temps que donaria el missatge a la població Pro-Ucraïna de Crimea que si gosen votar que no, Rússia envairà de veritat, amb totes les tràgiques conseqüències.

En un mon on la guerra física no es viable, fan servir la democràcia amb una amenaça "velada" de guerra com a arma.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#13
Viper, esta molt bé la teoria però t'oblides d'un detall: ejpañññña con dos cojones no deixarà fer el referendum, i ja sabem que quan ejpañññña parla el món tremola... ç:D ç:D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#15
Viper said:
I que pinta Espanya a Crimea? Es que a Rússia l'importa molt el que opini Espanya? Es que a Europa l'importa el que opini Espanya? :çboix:
No veus el to de broma jefe? ;)

Els ejpaññññols pensen que si, que son una potència mundial, etc etc ja els coneixem de sobres!