Trobada divendres 19 per jugar la beta de The Division

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Com he dit en el fil oficial del joc, demà divendres 19 s'obre la Beta oberta per a tothom (no cal tenir el joc) per PC, fins el 21 de Febrer. Com som alguns d'aquí que el volem provar (algú ja el te pre-comprat), proposo quedar tots al divendres 19 a les 22h de la nit per provar-ho, ja que la gràcia del joc es jugar en cooperatiu.

El podeu baixar ja, i de fet recoman-ho que ho comenceu a baixar ja per tenir-ho llest per demà.
http://tomclancy-thedivision.ubi.com/ga ... index.aspx

Només cal instal·lar el UPlay (es com un Steam però d'Ubisoft) i ja el podreu baixar, quedant actiu l'accés demà 19 a les 10:00 13:00, hora peninsular.

Apunteu-vos els que vulgueu per fer un grupet de joc per demà. Òbviament això es extensible al dissabte i diumenge, segons disponibilitat de cadascú.
Podeu incloure'm a la llista d'amics del Uplay amb el nick LegolasindarCC.

Per acabar us deixo l'ultim tràiler de la beta.

[youtube]W-ytIKxGE04[/youtube]
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Be, després de jugar en solitari i amb els companys també, i de fer les missions principals, algunes secundaries i combat a la zona fosca, em puc fer una idea del que serà.
La veritat es que m'ha decebut. Gràficament es una passada, tot i el conegut downgrade que li van fer. Però xerrant sembla que tots tenim la mateixa idea, es una llastima com s'ha desaprofitat enormement aquell nivell gràfic. Bàsicament sembla que al mon no es pot fer res mes que disparar, la interacció amb l'entorn es pràcticament nul·la. La quantitat de material, armes o equipament que puguis trobar es minúscul, comparat sobretot amb la quantitat enorme de detall de la ciutat, que està modelada no a la perfecció, però s'han quedat a poc. A mes la manera d'aconseguir objectes es poc immersiu i molt repetitiu.
Les missions principals no estan malament, tot i que com a mínim les de la beta no tenen res de profunditat, ni presentat cap personatge carismàtic (tampoc donen temps a veureu). Les missions secundaries son totalment supèrflues i avorrides, a mes de ser ultre curtes i fàcils. La historia a la beta no te massa a fer, es possible que el joc normal tingui una trama interessant, però a la beta no es veu perque no dona temps.
La zona fosca, que semblava que podia ser una part mes interessant, m'ha resultat també molt decebedora. Si be poder enfrontar-te amb humans està molt be, les opcions a fer son nul·les, matar bots, matar humans (amb lo qual et marquen com a renegats per tothom, i tothom saps on està, ja em diràs que gràcia te això), o cercar capces que només pots obrir si tens el nivell necessari (i cal nivell molt alt). Acaba sent un mata mata.

Si be l'apartat tècnic es molt bo, el transfon i sobretot la jugabilitat per mi son de riure. No esperava cap meravella, però tampoc tan poca cosa. Potser el joc complet es molt mes, però com dic, a la beta no es veu per enlloc.
En resum, jo no el penso comprar, i espero que el Ghost Recon Wildlands o el Escape from Tarkov siguin molt millors.