Trobada d'estiu dels Cavallers del Cel 2012, Dissabte 28

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Doncs si, que ja fa molts de temps que nos ens veiem les cares, i jo haig de trencar unes quantes cames ç;) La trobada la podem fer per les dues ultimes setmanes de Juliol que estan al caure, es a dir del 20 al 22 o del 27 al 29. L'idea es quedar i fer un dinar o sopar de germanor, però s'han proposat d'altres coses, com llogar una casa i coses d'aquestes, us recomano que ho proposeu aquí i ja veurem que fem.

Per dir quan podreu assistir feu servir aquesta enquesta, marcant els dies que podeu i si podeu dinar, sopar o tot el dia.
http://www.doodle.com/cy2u7rzqpkmzkiqb

ACTUALITZACIÓ



La trobada serà el Dissabte 28 de Juliol, a les 13:30h al restaurant, si us plau confirmeu assistència i quants sou, per poder fer la reserva.

Doncs l'afortunat restaurant que comptara amb la nostre presencia serà Terra d'Escudella, un bar-restaurant-escola de cuina, molt conegut i que ha sortit a la tele també. Ja feia molt de temps que volia anar a aquest lloc, i em sembla una bona oportunitat.
Te menú variat, amb especialitat amb l'escudella òbviament, be de preu, i les referencies son bones.
Farem dinar, una mica de sobretaula, i després el que vulgui cadascú.

Esta a Barcelona capital, al carrer Premià, 20 del barri de Sants.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Re: Trobada d'estiu dels Cavallers del Cel 2012

Ok, ho consulto amb la jefa del estat major i responc l'enquesta aquesta tarda. :çsi:

Per cert, on seria la trobada? Si pot ser un lloc on no faci gaire calor ç:D .
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#3
Re: Trobada d'estiu dels Cavallers del Cel 2012

Jo no podré confirmar fins al final si serem un o dos, però a priori compteu amb mi.

Respecte al lloc, què proposeu? Voleu repetir garitu (La Terra, Vic)?
O fem un dinar més aeronàutic, com el de l'aeroport de sabadell?

Sinó, hi ha un McDonald's que... ç:D ç:D

Ja direu, però prest!
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
Re: Trobada d'estiu dels Cavallers del Cel 2012

Bones,

jo per ara he votat un parell de dies per fer un sopar però no li he preguntat res encara a la dona. A veure si puc venir.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Re: Trobada d'estiu dels Cavallers del Cel 2012

A mi l'aeroport de Sabadell m'està be, la seva carn a la Welligton estava molt bona. També hi ha un restaurant a Barcelona, Ca la Rita, a Passeig de Gracia, que fan cuina de la bona, i a preu barat, per mi de moment es el millor o dels millors restaurants que he anat.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#9
Re: Trobada d'estiu dels Cavallers del Cel 2012

Sempre podem fer l'aperitiu a Sabadell, mangar un avió... i continuar el dinar a Mallorca! çXD
Jo crec que a l'antoniet cabem tots. Hi ha algú que sàpigue pilotar per aquí?
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#18
Re: Trobada d'estiu dels Cavallers del Cel 2012



La trobada serà el Dissabte 28 de Juliol, a les 13:30h al restaurant, si us plau confirmeu assistència i quants sou, per poder fer la reserva.

Doncs l'afortunat restaurant que comptara amb la nostre presencia serà Terra d'Escudella, un bar-restaurant-escola de cuina, molt conegut i que ha sortit a la tele també. Ja feia molt de temps que volia anar a aquest lloc, i em sembla una bona oportunitat.
Te menú variat, amb especialitat amb l'escudella òbviament, be de preu, i les referencies son bones.
Farem dinar, una mica de sobretaula, i després el que vulgui cadascú.

Esta a Barcelona capital, al carrer Premià, 20 del barri de Sants.
 

Urwald

Ja en porto tres-cents
11 Gener 2012
364
0
16
38
BCN
#20
Bones!

La plaça d'Osca es un bon indret! Hi havia un mercat per el currantes quan funcionava l'antiga Ecspanya Industrial (veure cases tipicament obreres) I també s'hi pot veure la casa on va nèixer Núria Feliu (Per els fans incondiconals).

Dit això, intento confirmar-ho lo abans posible!

Salut! :çseny: