Track IR

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Doncs si vols comprar-te un et recomano l'ultim model, el TrackIR 5.

Per comprar el perifèric, lo millor es Goalprice. Molts companys de simulació han comprat a aquí, i encantats.
http://www.goalprice.com/catalog/pr...d=120&osCsid=ac8155286f2c073cb183bdd86f3ea2b7

Un altre bon lloc per comprar es Simw.com, ja fa molts anys que es proveïdor habitual als aficionats.
http://www.simw.com/index.cfm?fuseaction=dsp_product_details&pid=2155

Per simuladors de vol es indispensable, i també es molt bo per l'ArmA. Un cop las fet servir, ja no pots mai volar sense ell.
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#3
Gràcies Viper, així que només cal comprar el Track IR i ja està oi? Res més? I per cert, és complicat d'instal·lar i configurar? Gràcies company!
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#5
Viper, finalment m'he fet amb el Track IR 5 com em vas recomanar. Al fer la compra vaig incloure el Vector, però em van trucar i em van dir que el Track IR 5 ja inclou el Vector. Series tan amable de confirmar-m'ho? Gràcies company!
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#7
Ostres massa tard, ja vaig fer l'encàrreg farà un parell de dies, m'arribarà demà. Però ho tindré en compte si torno a comprar a goalprice. Gràcies per tot Viper! :D
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#10
La veritat és que si, ara és molt més fàcil possar-se a la cua de l'enemic. Bon invent, si senyor! :çvic:

Per cert, que xulos aquest emoticones! :çseny:
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#13
Ho primer és el pack bàsic diguem-ne. Això incorpora el Track IR amb tot ho necessari per emprar-lo normalment. D'aquesta manera s'utilitza una gorra per aguantar els tres reflexos que fa servir el programa per detectar el teu moviment.
Ho segon, es el Track Clip, però en comptes d'haver de portar una gorra per dur els reflexos, et ve amb una pinza, que la pots posar per exemple els cascs. Més que res és per gent que sol jugar amb cascs.

Jo et recomano el Track Ir bàsic. Que ja va bé!

Per cert Pinatell, tens un privat! :çsi:
 
22 Juny 2010
124
0
0
Olot
#14
Doncs fet :çulle: Ara almenys veuré on me la cardo çXD

Finalment he triat l'opció del clip per no haver d'anar amb la gorra que ha de fer massa calor :çcerv:

Viper, ja els hi he dit que hi anava de part teva ç;)
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#19
jo tinc el track IR4. (amb clip) i amb el software amb el que es lliurava el track ir4, ( no recordo la versió) la veritat es que vaig tenir que configurar totes i cada una de les sensibilitats...

amb el sofware nou (software 5.1.200) la veritat es que els valors per defecte van de cine! :çsi: