Teclat i ratolí gamers

3 Juny 2011
783
0
0
#1
Hola a tots.

Resulta que la meva millor màquina (un i7, bla bla) té un teclat inalàmbric que vaig comprar fa 5-6 anys per 11€ i un ratolí 3/4 del mateix, d'aquets que estàn a una capsa i els pots comprar a granel. El teclat fa pena, s'ha despintat, no es pot escriure ràpid i fallen algunes tecles. El ratolí encara pitjor, el temps de reacció és dolentísim i li costa moure's bastant. Total que algú com jo que juga a jocs de Rol online i shooters, necessit canviar d'aires.

El meu presupost per les dues coses és de 160€.

Del teclat me'n faig una idea, he mirat un Razer Anansi:


I el ratolí la veritat és que no en tinc ni idea, la gent parla de Logitech G400 i coses així, però estèticament no m'agraden massa els d'aquesta marca.
Alguns consells vostres m'ajudarien molt ç;)

El preu no em preocupa massa, és una cosa que ha de durar molts d'anys


Salut!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Primer de tot, com a comprador de ratolins Logitech des de fa uns quants anys ja, es que no t'ho compris Logitech. L'ultim Logitech que vaig comprar vaig decidir que seria l'ultim d'aquesta marca, i es que solen sortir amb algun defecte de fabrica general, i que a mes perdura en els models d'anys posteriors, es a dir, funcionar funcionen molt be, fins que deixen de fer-ho molt abans de lo que toca. Mira altres marques gamer com Razer, Mad Catz.
Les meves recomanacions, lo ideal es un ratolí amb rodeta que faci de botó també i amb un màxim de 3 botons laterals, fuig com de la pesta dels que tenen 500 botons. Que sigui laser, i a mi m'agrada sense fils, però el millor rendiment ho donen els de cable, tot i aixi, a no ser que vulguis fer competicions mundials, un sense fils dona un rendiment excel·lent.

Sobre el teclat, he mirat el que has posat i te bona pinta, els meus indispensables son, que sigui retro-il·luminat (no es una qüestió d'estètica, poder veure les tecles amb la llum apagada es impagable) i que tingui tecles Macro, es a dir tecles addicionals configurables. Jo tinc un Logitech G15 (el model original, no la merda rebaixada que van fer després) des de fa la tira d'anys i m'ha anat de conya (nomes he comprat un teclat logitech i de moment molt content, no com els ratolins).
 
3 Juny 2011
783
0
0
#3
Gràcies Vìper per la recomanació. Els de Razer ja m'han dit que d'aquest teclat no tenen configuració espanyola/catalana, per suposat m'han recomanat un de més car ç:D , pro ja els he dit que vull que rondi aquell preu. Començaré a mirar ratolins, la veritat és que uns quants botons per el polze m'anirien molt bé.