Task Force Arrowhead: Serious Mode

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#1
Proposaria fer això a les missions i canviar el canal de TeamSpeak per tal de que es compleixi el que es diu a la pàgina web del TFAR (http://radio.task-force.ru/en/)


Serious mode — designed for games, where players act against other players. To enable it, you need to create a TeamSpeak channel called TaskForceRadio (password – 123). Players must enable the radio plugin, go to the server and plan the mission joining parties’ channels. At the start of the mission in a few seconds players will be directed to TaskForceRadio channel. In this case, players will hear only live players with the enabled plugin playing on the same server. Dead players, in turn, can communicate with each other. In case of a dead player respawn - he will hear only live players again. After the game ends, the players are transferred to the channel used for planning before the mission start.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Això està pensat per servidors dedicats i/o partides entre jugadors, a nosaltres no ens aporta res. De fet ja es va parlar sobre aquest mode i es va descartar per temes pràctics. Nosaltres no tenim servidor dedicat ni fem partides contra altres humans. El problema d'aquest sistema, es que nosaltres no podríem sentir la gent de fora que tingues problemes amb el TFAR, i si entra algú que vol participar i no sap com, ni ell ens ho pot dir, ni nosaltres el podem veure.
L'únic utilitat que te per nosaltres es que assegura que els morts no parlin, però amb una bona practica de cadascú es suficient per no parlar quan ets mort.

Dir-te que amb el DCS World quan vam fer servir el TARS funcionava d'una manera semblant, allà no et canviava de canal, però no podies sentir la gent de fora de la partida, i era un problema molt gran.

Igualment, si ho voleu provar es pot fer, aquí nomes dic la meva opinió. Opineu la resta i que en ZeroQ decideixi.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#3
Com diu en Viper ho vam estar comentant i no li veig gaire millora. Si creieu que realment val la pena ho podem comentar
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Per exemple la missió de dilluns quan van morir alguns companys i es van possar a xerrar entre ells s'hagués evitat interferir amb els company actius amb aquest sistema. Es l'únic punt de millora que veig. Vaig mirar en el seu dia que implica aquest mode per activar-ho però no ho recordo. Si es fàcil de probar i es transparent pels usuaris ho poden provar i si no dóna problemes instaurar-ho
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#6
Torno a reavivar la discusió degut a la xerrada informal que vam tenir dilluns dia 11 d'abril entre alguns membres de la comunitat. Seria convenient posar aquest mode del TFAR ja que en el funcionament actual els espectadors (jugadors morts) poden seguir parlant amb els jugadors que encara estan vius a diferència de ACRE2. Si algu té problemes tècnics pot avisar a través de Steam o just al començar la partida.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
88
48
#7
Magnetar said:
Torno a reavivar la discusió degut a la xerrada informal que vam tenir dilluns dia 11 d'abril entre alguns membres de la comunitat. Seria convenient posar aquest mode del TFAR ja que en el funcionament actual els espectadors (jugadors morts) poden seguir parlant amb els jugadors que encara estan vius a diferència de ACRE2. Si algu té problemes tècnics pot avisar a través de Steam o just al començar la partida.
+1 :çsi:
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#8
Degut a que fa temps que no jugo amb un equip decent...vaig veure jo mateix, el dilluns, la quantitat d'errors que vaig cometre...entre ells el parlar quan ets mort...és díficil d'evitar en situacions d'acció, crec que seria una bona manera d'evitar això. Evidentment, el que decidiu m'està bé. M'adapto a el que sigui.

:çsi:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#12
jo estic a favor de fer el test que proposa el magnetar i veure com va.

Aixó permet als "fiambres" fer-la petar mentres es segueix en "spectator" la acció! :çamor: Es com veure un partit de futbol amb els col.legues i poder-lo comentar amb ells pero sense molestar als jugadors! ç:D
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
Kronus said:
Aixó permet als "fiambres" fer-la petar mentres es segueix en "spectator" la acció! :çamor: Es com veure un partit de futbol amb els col.legues i poder-lo comentar amb ells pero sense molestar als jugadors! ç:D
Canviar de canal al TS quan ets mort també ho permet ç:D
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#15
Kronus said:
jo estic a favor de fer el test que proposa el magnetar i veure com va.

Aixó permet als "fiambres" fer-la petar mentres es segueix en "spectator" la acció! :çamor: Es com veure un partit de futbol amb els col.legues i poder-lo comentar amb ells pero sense molestar als jugadors! ç:D
Aquesta és la idea! :çsi:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#16
Ademés Viper, qué mes et dona crear un canal al Team Speak? Recordo quan jo tenia els permissos per el grup IL2 i era quasi tan senzill com crear una carpeta al explorador de windows. De fet es creen molts canals al nostre TS que despres tenen molt poc us! Vinga! no siguis manta i fes treballar una mica el dit amb el mouse! ç:D
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#17
Kronus said:
Ademés Viper, qué mes et dona crear un canal al Team Speak? Recordo quan jo tenia els permissos per el grup IL2 i era quasi tan senzill com crear una carpeta al explorador de windows. De fet es creen molts canals al nostre TS que despres tenen molt poc us! Vinga! no siguis manta i fes treballar una mica el dit amb el mouse!
Aquí Kronus t'has colat... ç:D ç:D ç:D en viper ja va fer treballar el dit:

Viper said:
Es pot fer, ja sabeu que jo opino que serà un problema i gros tenir aquest sistema a les nostres partides, però ho provem a veure que tal.
Ja el teniu actiu, ara quan entreu a la missió, el pluguin us ficarà directament al canal TaskForceRadio.