Talibans de EricJ

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#1
Mes d'una vegada hem parlat del dificil que es tombar als talibans de EricJ.


A la partida d'ahir les situacions van ser grotesques: Obro la porta, veig al talibà, li disparo, veig com una i un altre vegada, del seu cos surten núbols vermells de sang, pero el talibà continua girant-se. retrocedeixo sense deixar de disparar. Aconsegueixo mes impactes, el tiu m'encara i dispara. Soc mort. :çno:

A la mateixa misió, el Atunero, amb un rifle de precissió d'alt calibre necessita un promitg de 5 bales per tombar un blanc.

Ridicul.

per tant he pres la decissió de que per les proximes misions pasaré dels talibans del eric J i faré servir el Project Opfor totalment compatible amb RHS i porta multitut de faccions, desde guerrillers africans fins a talibants, passant per el exercit republica irlandes (IRA), i les corresponents faccions civils.


http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =735566597
http://www.armaholic.com/page.php?id=31310
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#4
El provaré a fons a veure que tal és. :çsi:

L'únic que em preocupa d'aquest mod és que un dels autors, Leight, té un passat bastant fosc en el món dels addons / mods. I és capaç de deixar tirat als usuaris del mod o tenir el seus mods banejats a tot arreu per emprar contingut no legal (com va passar amb el seu Leight's OPFOR).
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#5
SilverArrow said:
El provaré a fons a veure que tal és. :çsi:

L'únic que em preocupa d'aquest mod és que un dels autors, Leight, té un passat bastant fosc en el món dels addons / mods. I és capaç de deixar tirat als usuaris del mod o tenir el seus mods banejats a tot arreu per emprar contingut no legal (com va passar amb el seu Leight's OPFOR).
El Leight ja no està a Project OPFOR si no m'equivoco.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#6
el mod recupera elements del Leights Opfor Pack original i manté la denominació LOP per les faccions. apart d'aixó, funciona com la seda. com he dit, ja he canviat a la meva plantilla de takistan els talibans de Ericj pels talibans del Opfor pack. :çsi: