Sol·licitud allistament JB

27 Setembre 2011
11
0
0
36
Barcelona
#1
Molt bones a tothom!

Com que m'agrada fer les coses diferent a la resta, enlloc d'allistar-me i aprofitar l'ocasió per presentar-me, ho he fet a l'inrevés:

viewtopic.php?f=18&t=1078

I amb el totxo que hi vaig escriure crec que sobren les paraules ç:D

Doncs això: sol·licito formalment la incorporació a les files dels Cavallers del Cel, esperant compartir una mica aquest hobby tan impopular que ens agrada amb altres aerotrastornats com jo.

Salutacions!

Edit: m'he oblidat d'aprofitar per fer dues preguntes, com accedeixo a l'hangar que esmenteu a alguns posts per anar descarregant l'skin i la documentació disponible? I on puc preguntar dubtes sobre procediments/operativa de l'A-10, al fòrum general del Warthog o potser al subfòrum "acadèmia"?
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#4
Per descomptat JB, ja estàs oficialment allistat a l'acadèmia de l'A-10C. Sigues benvingut. :çsalut:
En breu i després de sodomitzar-te el Viper et donara permisos per poder entrar al nostre Hangar i descarregar-te tot el que necessitis.
 
27 Setembre 2011
11
0
0
36
Barcelona
#5
wawa said:
Per descomptat JB, ja estàs oficialment allistat a l'acadèmia de l'A-10C. Sigues benvingut. :çsalut:
En breu i després de sodomitzar-te el Viper et donara permisos per poder entrar al nostre Hangar i descarregar-te tot el que necessitis.
Espero impacient la meva sodomització çXD i mercès per això que dius de l'hangar, ja m'estava tornant boig buscant-lo als fòrums i al portal!