Sistema de pilot automàtic Tesla "Esgarrifós i meravellós"

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
La notifica l'he extret de yonkis, i el mes curiós es que a tot el mon han pujat les vendes... excepte a Espanya, que han baixat de 8 a 6. Per sort la tendència a Catalunya es diferent, on es l'única regió on tenim super-carregadors, dos (encara son molt pocs) a Girona i Tarragona. I es que es veu que Endesa vol ser la propietària de la xarxa i Tesla diu que no.



[youtube]3yCAZWdqX_Y[/youtube]

Deu donar realment molta por anar dins el cotxer i no conduir-ho sent tu el pilot, però ha de molar. Ara, a qui li agradi conduir potser es pitjor.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
Re: Sistema de pilot automàtic Tesla "Esgarrifós i meravelló

El primer mapa és molt significatiu sobre les polítiques de tot el que siguin energies i sistemes alternatius al regne d'Ejpaññññistan. :çno:
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#3
Re: Sistema de pilot automàtic Tesla "Esgarrifós i meravelló

Doncs a mi m'agrada conduir i soc dels que es posa nerviós anant de copilot :çrubl:
Ara mateix, soc incapaç d'imaginar-me estar darrera el volant sense fer res. Crec que em cagaria a les calces ç:D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Re: Sistema de pilot automàtic Tesla "Esgarrifós i meravelló

A mi també m'agrada conduïr... menys quan he d'anar a Can Fanga que allò no és conduïr, és fer cua... ç:D
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Re: Sistema de pilot automàtic Tesla "Esgarrifós i meravelló

Jo soc dels rars que no els agrada conduïr i estaria disposat a anar a un vehicle no tripulat sempre i qan hem deixin veure el codi font ... jeje
Fora de conyes cada vegada porten més ajudes a la conducció i el problema com sempre no es tecnològic si no social. Es per això que cada vegada més vaig pensant en que tenim molta enginyeria darrera de la tecnologia però almenys jo desconec si es fa res per preparar a la societat però de ben segur si jo hi fan res pot ser un fracàs encara que sigui el sistema més segur del món.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Re: Sistema de pilot automàtic Tesla "Esgarrifós i meravelló

Tot depèn de que faci el sistema, si substituir el conductor o complementar-ho, i si en cas de fallida del sistema es requereix el conductor. Per exemple, el canvi manual es un gran sistema, de fet mai he entès perque aquí no fa la tira d'anys que es lo normal, com a America, i no cal preparar la societat, es fàcil d'entendre i si el canvi es fa total no cal entendre com funciona el manual. En canvi un sistema que condueixi per tu si que pot ser un problema, si el sistema falla i et toca conduir, potser sabràs fer-ho, però no tindràs gens de practica.
Però així es la vida, automatització, cada vegada les maquines fan mes la nostre feina de sempre. Un exemple son els pilots de Airbus, aquesta companyia opta mes per l'automatització, i que el pilot sigui un simple supervisor, tot al contrari de Boeing. Però els pilots d'avions estan molt preparats, es la seva feina, en canvi un conductor no es preocuparà d'estar preparat ni de mantenir-se al dia, no se si m'explico.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Re: Sistema de pilot automàtic Tesla "Esgarrifós i meravelló

Viper said:
Tot depèn de que faci el sistema, si substituir el conductor o complementar-ho, i si en cas de fallida del sistema es requereix el conductor. Per exemple, el canvi manual es un gran sistema, de fet mai he entès perque aquí no fa la tira d'anys que es lo normal, com a America, i no cal preparar la societat, es fàcil d'entendre i si el canvi es fa total no cal entendre com funciona el manual. En canvi un sistema que condueixi per tu si que pot ser un problema, si el sistema falla i et toca conduir, potser sabràs fer-ho, però no tindràs gens de practica.
T'ho diré fàcil: perquè quan has de fer carreteres revirades els canvis automàtics són una autèntica merda. Als EUA sempre els han anat molt bé perquè tenen carreteres molt rectes, amb excepcions. Ara, per circulació purament d'autopista i urbana el canvi automàtic si que és pràctic.
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#8
Re: Sistema de pilot automàtic Tesla "Esgarrifós i meravelló

Mori el canvi automàtic!!... si és que, en el fons, soc un clàssic :çrubl: ç:D ç:D
No sé si soc a l'únic que li passa, però sempre he tingut força problemes per a trobar la posició correcta per a conduir. Ara és més habitual que el volant es pugui apropar/allunyar, però el meu Corolla té ja onze anyets i sempre haig d'escollir entre anar còmode amb el volant, però una mica encongit de cames, o anar còmode de cames i amb el volant un pel lluny per al meu gust... potser soc jo que estic una mica mal fet ç:D

:çcon:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Re: Sistema de pilot automàtic Tesla "Esgarrifós i meravelló

Gosdatura said:
Mori el canvi automàtic!!... si és que, en el fons, soc un clàssic :çrubl: ç:D ç:D
+10000 çXD çXD
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Re: Sistema de pilot automàtic Tesla "Esgarrifós i meravelló

rush said:
Viper said:
Tot depèn de que faci el sistema, si substituir el conductor o complementar-ho, i si en cas de fallida del sistema es requereix el conductor. Per exemple, el canvi manual es un gran sistema, de fet mai he entès perque aquí no fa la tira d'anys que es lo normal, com a America, i no cal preparar la societat, es fàcil d'entendre i si el canvi es fa total no cal entendre com funciona el manual. En canvi un sistema que condueixi per tu si que pot ser un problema, si el sistema falla i et toca conduir, potser sabràs fer-ho, però no tindràs gens de practica.
T'ho diré fàcil: perquè quan has de fer carreteres revirades els canvis automàtics són una autèntica merda. Als EUA sempre els han anat molt bé perquè tenen carreteres molt rectes, amb excepcions. Ara, per circulació purament d'autopista i urbana el canvi automàtic si que és pràctic.
Home però amb un automàtic seqüencial ja ho soluciones no?, molts automàtics tenen l'opció de seqüencial, seleccionant tu la marxa. Ho comento des del meu desconeixement. La idea es que canviïs o no tu la marxa, desfer-se de l'embragament manual.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#11
Re: Sistema de pilot automàtic Tesla "Esgarrifós i meravelló

Viper said:
rush said:
Viper said:
Tot depèn de que faci el sistema, si substituir el conductor o complementar-ho, i si en cas de fallida del sistema es requereix el conductor. Per exemple, el canvi manual es un gran sistema, de fet mai he entès perque aquí no fa la tira d'anys que es lo normal, com a America, i no cal preparar la societat, es fàcil d'entendre i si el canvi es fa total no cal entendre com funciona el manual. En canvi un sistema que condueixi per tu si que pot ser un problema, si el sistema falla i et toca conduir, potser sabràs fer-ho, però no tindràs gens de practica.
T'ho diré fàcil: perquè quan has de fer carreteres revirades els canvis automàtics són una autèntica merda. Als EUA sempre els han anat molt bé perquè tenen carreteres molt rectes, amb excepcions. Ara, per circulació purament d'autopista i urbana el canvi automàtic si que és pràctic.
Home però amb un automàtic seqüencial ja ho soluciones no?, molts automàtics tenen l'opció de seqüencial, seleccionant tu la marxa. Ho comento des del meu desconeixement. La idea es que canviïs o no tu la marxa, desfer-se de l'embragament manual.
Amb els d'ara sí, però això fa poquets anys que ha aparegut i aquests canvis es venen com un extra gairebé de luxe que sol fer pujar bastant el preu i no sol estar disponible en totes les motoritzacions.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
Re: Sistema de pilot automàtic Tesla "Esgarrifós i meravelló

Insane mode
http://www.yonkis.com/probando-la-bruta ... che-tesla/

Home està clar que això no te massa utilitat, potser per incorporar-te a la ronda quan t'has d'aturar abans d'entrar, però mes enllà d'això sembla mes una funció de marketing crec.