Saluts d'un nou vingut!

20 Juliol 2010
4
0
0
Cerdanyola del Vallès
#1
Molt bones Cavallers!!

primer vull felicitar-vos per la formació d'aquesta interessant comunitat que de ben segur serà lloc de trobada de tots els “simuleros” catalanoparlants.

Em presento: em dic Miquel i tinc 41, tinc la malaltia de la simulació de vol fa 10 anys. Encare que la meva relació amb l'aviació real fa mes de 30 que va començar, vaig començar amb el Filght simulator 2000 i ràpidament vaig canviar-lo per el simulador de la meva vida el IL2. vaig estar al escuadron 111 i mes tard amb uns amics varem formar el Stg111 on encare estic, encare que no gaire actiu ni jo ni l'escuadro.

Per motius personals i laborals no puc volar amb regularitat es per això que em presento aquí i no a la part d'allistaments, de totes maneres espero participar a fòrum i si s'escau alguna trobada!

Salut! :çsi:
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#3
Benvingut company Hellion. Encara que no et vulguis comprometre amb cap grup, hauries de allistar-te al fòrum general d'allistament per ser un cavaller del cel. Més endavant si vulguessis ja podries entrar a formar part d'un dels grups que actualment estàn formats.

Ens anem llegint per aquí. Salut! :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Benvingut Hellion, be no es indispensable que t'allistis, nomes si vols, però com diu el Konrad no passa res si de moment no pots volar a cap grup.
Doncs tu i jo alguna vegada segur que em combatut als cels del IL2, en el meu cas com a Ala 13. No oblidis fer una mica de propaganda de nosaltres ç;)
 
20 Juliol 2010
4
0
0
Cerdanyola del Vallès
#8
Gracies per la benvinguda!

De moment no m'allistaré encare que no ho descarto en un futur, el fet de poguer parlar amb la meva llegua d'allò que mes m'agrada es una cosa que no m'hagués plantejat mai!

Per altre banda no crec que hagi tingut l'oportunitat de volar amb tu Viper, vaig estar molt actiu 2002-04 i des les hores he volat esporàdicament en servers tipus LW10-Missions.

També dir es clar que estic especialitzat en avions de l'eix, el costat fosc de la força em va reclutar jove! Així es fàcil trobar-me als comandaments d'Stukas, Ju88, S.79 etc. Quan tingui una connexió decent en patxangues podria fer de blanc movil per l'Sqn 54.

Salut!