Reunió general de la comunitat Dimarts 5 de Maig

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Tot i que s'ha passat una mica la data un altre cop, s'hauria d'haver fet la tercera setmana d'Abril, dintre de dues setmanes farem una de les reunions generals de tota la comunitat tal com es va acordar.

Reunió Dimarts 5 de Maig a les 22h

Començarem a les 22:15, però si us plau esteu tots a les 22h. A la reunió pot participar qualsevol membre de la comunitat, però sou els Caps i el Personal els que fan falta sobretot, ja que vosaltres porteu els grups.

La idea es fer una valoració general de tota la comunitat i de cada grup en particular, i de posar punts e idees en comú, per ajudar-nos entre els diferents grups, es a dir, el que funciona en un grup pot funcionar en un altre.

PUNTS DEL DIA

1. Estat actual de la comunitat.
- 1a. Us de les xarxes socials i feina dels CM.
- 1b. Servidor dedicat.
2. Estat actual dels grups. Directiva, membres, activitat, previsions de futur, necessitats.
- 2a. ArmA.
- 2b. DCS.
- 2c. Altres grups.
3. Necessitats generals de la comunitat. Web, fòrum, TS3, altres vies.
4. Precs i preguntes.

Si algú te cap proposta per incloure als punts del dia, si us plau que ho comenti.

Si us plau confirmeu l'assistència a la reunió, gràcies.
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#9
Ens hem reunit un servidor, en Rush, en Kopant i en Magnetar i com que no hi havia ningú més hem decidit ajornar la reunió. Com a unica decisió hem aprovat la dimissió d'en Viper :çruc:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Senyors sento molt el retard, però m'havia oblidat per complet de la reunió, he entrat a les 22:45 i perque de casualitat he mirat l'ordinador i he vist un missatge d'en Diplock a l'Steam preguntant-me si no venia. Em sap molt de greu de veritat, espero em sapigueu disculpar.

El que faré es tornar a posar una data nova de reunió, espero no oblidar-me aquest cop.
Lo dit, em sap molt de greu, perdoneu-me :çrubl:
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
88
48
#12
Jo tampoc vaig poder venir perquè degut a motius laborals. Em vaig queda fins més tard a Helsinki i a l'hora de la reunió estava en un autobus en mig de Finlàndia hahaha

En qualsevol cas, estic d'acord amb la moció! Viper de-misió! ç:D