Repintats

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#1
Hola!

Després de varis dies "treballant" el tema, una primera captura (imatge beta, però ja texturada i colorejada segons m'interessa) per veure que això ja ho comencem a tenir per mà a DCS:BS çXD



Josep
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#3
Viper,

Em sembla genial la teva proposta :çcerv: . A més, suggereixo que la gent opini i participi en el disseny dels repintats. Jo faré pospostes inicials (com aquesta "vaca" voladora ç:D ) per després anar afinant entre tots el disseny que volem. Només dir que ara ja estic ja treballant en la proposta per DCS:BC, que serà uniforme, sense pintura de camuflatge.

Salutacions!

Josep
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#4
Hola de nou

Ara ja dono per bo el repintat. Només resten els vostres comentaris/propostes de millora.





Desconecto fins dijous. :çsalut:

Josep
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#6
He estat treballant en un repintat de combat, i us mostro el treball que també dóno per acabat. A l'espera de comentaris o suggeriments de millora. Us mostro les fotografies del vol inaugural:



















:çseny:

Josep
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#7
Hola de nou!

Noves propostes:

- Revisant els models, el primer aportat (Cabina blanca) podria servir per entrenament i publicitat de cavalllers del cel a Internet.
- L'altre model (camuflatge amb blaus) serviria per operacions navals, ja que el blau no serveix com a camufltage en operacions a terra (més aviat serviria com a objectiu de pràctiques de tir...). Hi faré alguns canvis, tot deixant espai a la cua pel futur nou logotip del grup de DCS.
- Estic provant un repintat per terra, de camuflatge. Probablement anirà de negre i blaus foscos, i potser algun gris. Veurem. Quan tingui una proposta que m'agradi, us la posaré de nou a debat.

Per cert: qualsevol comentari ens serà útil de cara a cercar un model que ens convenci. Ànims a dir cadascú la seva!

Josep
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#9
Hola Josep,

Punyetero, em pots passar les betes teves ??

Aquest cap de setmana passat em sembla que he fet prou publicitat de cavallers del cel, però era molt urgent i era molt fosc. Si em poguessis "prestar" , el teu treball, ho faria córrer per a totes les fires que l' Oldcrow em fa caure.

Gracies

Nippó