Repintat K-50 Cavallers del Cel: combat

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#1
Hola,

Us poso en aquesta entrada la meva proposta de model de combat del K-50. He posat a la cua l'escut de la creu de Sant Jordi, a l'espera d'un escut del grup de DCS:BS, que el posariem en lloc d'aquesta.












Benvingudes seran totes les observacions i propostes de canvi per tal d'arribar a un consens sobre el model de combat. Anima't a dir la teva!

Josep
 
7 Juliol 2010
120
0
16
35
Barcelona
#2
Una feina impresionant josep!! :çsi:

En la meva opinio crec que seria un molt bon camuflatge per a misions nocturnes, encara que les taques grises sem fan una mica estrañes.
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#5
Arcam,

Per a mi, totes les opinions són vàlides. Gràcies per dir la teva!

He fet un video per provar com mostrar els repintats d'una altra manera.

http://www.youtube.com/watch?v=P68P20gCD3g&hd=1

Amb aquesta aportació final paro el treball en skins pel foro. Probablement només ho faré a partir d'ara a petició, i a partir de propostes i mostres concretes.

Josep

PD per l'administrador: (No sé com posar la finestra del video i que aparegui youtube hd directament. He provat amb [youtubehd]enllaçhd[/youtubehd] i no funciona, malgrat el [youtube]enllaçnormal[/youtbe] sí que funciona.)
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#10
Molt be tito, molt be que treguis un repintat de cavallers del cel, :çamor:

però on es l' enllaç per a baixar-ho i afegir-ho al sim ??? :çno:

Necessito IMPERIOSAMENT :çvic: aquest repintat, ja que com molts sabreu, l' oldcrow, ha montat un stand a una fira de les borges, i la veritat sigui dita.

NO VULL DEMOSTRAR LES MEVES APTITUDS amb el KA-50 amb una senyera d' n altra pais que no sigui el català. :çseny:

Vull fer una mena de estalviapantalles i de video d' introducció, per quan estem ociosos, però que surti el nostre anagrama i la nostra senyera, que en altres àmbits, ja son suficients els que surten amb altres senyeres que no cal nombrar.

A veure si em passes l' enllaç i on ficar-ho, que encara que sembla que li agafo el que al BS, encara volo amb automàtics (i s¡ hem dona de conya çXD )

P.D. ja em ficare en contacte amb el viper a veure de quina forma podem promocionar el vol virtual al les borges blanques, Lleida, i qui vulgui, que s' apunti, ja que aqui a lleida es molt rar que et parlin en castellà. Esteu tots convidats. :çcerv:

Nippó
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#11
Gràcies, Nippó, pel teu interès.

Per instal·lar el repintat de cavallers del cel, cal dos passos fonamentals:

1) Tenir instal·lat el Patch 1.0.2 for "DCS: Black Shark" (English) (encara no hi ha la versió castellana):
http://www.digitalcombatsimulator.com/i ... 64&lang=en

2) Instal·lar el porgrama ModMan versió 7.3.0.0, que gestiona afegits al DCS. Es pot descarregar des de http://www.checksix-fr.com/ a l'apartat DCS:series i a @Utilitaires. O bé directament clicant a:
http://www.checksix-fr.com/bibliotheque ... chier=6068

Quan arrenqui del programa ModMan, cal seleccionar l'opció DCS:K 50 v 1.0.2+

3) Descarregar el fitxer que he generat per instal·lar a través de ModMan. Caldria un lloc per pujar el fitxer ("pesa" 6.102 Kb). Podria intentar enviart'el per correu, però no sé si el meu servidor o el teu acceptarà aquest pes. Si m'envies un missatge privat amb el teu correu ho provem.

Ull: el Patch 1.0.2, malgrat sigui compatible amb la versió castellana, fa alguns canvis: no podràs recuperar partides guardades i d'entrada no permet activar els tutorials (malgrat em consta que algú, en algun foro, mostra com fer-ho). Vaig intentar que modman instal·lés el repintat en la versió anterior, però no funciona.

Visca Lleida i visca Catalunya!

Josep
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
Nippó said:
NO VULL DEMOSTRAR LES MEVES APTITUDS amb el KA-50 amb una senyera d' n altra pais que no sigui el català. :çseny:
Si us plau recordeu que una cosa son les nostres ideologies pròpies i una altre cosa es la comunitat. Aquí ja sabeu que no hi ha posicionament polític. Que vol dir aixo, a mi em dona igual que li fiqueu la senyera només o no, però la raó no pot ser política ni ideològica, només de disseny. No m'agradaria assabentar-me que li heu dit a algú de la fira que el Ka-50 dels Cavallers del Cel porta la pell nomes amb la senyera perquè Catalunya es el vostre únic país. Ja sabeu que jo opino com vosaltres, però no s'ha de barrejar aquestes coses amb els Cavallers del Cel.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
Be, si necessiteu material per a promoció, digueu-me el que, puc fer flyers, diptics, triptics, material gràfic per a estalvia pantalles, fons d'escriptori, pancartes, etc... ja em direu quelcom.

Per cert, si em doneu tota la informació de la fira aquesta com que assistireu ho puc posar de noticia a la web.
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#16
Cap problema.

Es farà com tu dius, amb el repintat, però sense l' exclusivitat catalana, i sense parlar de politica.

Així ho faré, no en pateixis pas.

Josep, tens un MP

Nippó