Repensar l'escamot de fusellers

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#1
Els Marines ( Inf. de Marina ) Americans són coneguts per fer servir tàctiques avançades i experimentals. Van ser els primers a introduïr la distribució d'esquadres en equips de foc. També són coneguts per fer servir una estructura singular, esquadres de 12 homes en comptes de 8 o 9 com a la majoria del món ( des de l'Exèrcit Americà, al Rus, Commonwealth, etc. ), que és en la que és basa el nostre grup.

Després de les experiencies a Iraq i a Afganistan, és va veure que l'actual distribució en 3 equips de foc composats per riflers no era efectiva del tot, i per tant estan plantejant diferentes possibilitats. Entre elles la més seguida, que descriure a continuació, crec que podria inspirar el nostre grup.

Està pensat per la possible preevalencia de la M4A1 sobre els M16 i el canvi de la M249 a la IAR. I és com fer servir un esquadra com si fos un escamot.

Esquadra

1er Equip de Foc ( rifles-assalt )

- Lider d'equip
- Rifle Automatic ( M249 / IAR )
- Grenader ( M4A1 + M320/M203 )
- Fuseller ( M4A1 )

2on Equip de Foc ( Ametrelladora-Cobertura )

- Lider d'equip
- Ametrallador ( M240B )
- Assistent d'Ametrallador ( M4A1 + Munició de MG )
- Grenader ( M4A1 + M320/M203 )

3er Equip de Foc ( AT, Armes especials )

- Lider d'esquadra
- AT ( SMAW )
- Rifle Automatic ( M249 / IAR )
- Tirador Designat ( M14 )

Text Original: Rethinking the 'Rifle' Platoon
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#2
Com a curiositat apuntar que l'Exèrcit Finès té una estructura similar a nivell d'esquadra però en reduït:

Les esquadres fineses són 7 homes

Lider d'esquadra

Equip AT ( AT i assistent )

Equip MG ( MG i assistent )

Equip Rifles ( 2 fusellers ).
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#4
Se'm ha oblidat remarcar el gran canvi qualitatiu i de doctrina que suposa canviar les M249 per M27 IARs als USMC.

El M27 IAR és bàsicament un HK 416 tunejat ( l'HK 416 és un M16 millorat ). Com pots substituir una M249 per un rifle amb carregadors de 30 bales ( els mateixos que els de la M16 i la M4 )?

Doncs la idea és que el foc de supressió no serà un foc sense apuntar, disparant un gran volum de foc i fent molt de soroll; sinó que el foc de supressió serà apuntat i amb petites rafagues més concentrades.

Tot això és perquè s'ha descobert que algu que s'acostumi a ser disparat amb una M249, descobreix que són armes molt poc precises i que fan molt soroll per no res, per tant no cal ni que t'amaguis. Mentres que si veus que les bales et cauen aprop i agrupades et preocupes més.

També important notar que un M27 IAR pesa la meitat que una M249, per tant hi ha una millora qualitativa en quant a la maniobra i al cansament. A part que un M27 de lluny és igual que una M16, per tant els enemics no saben qui té el rol de fuseller automatic.

Com a últim detall, el M27 és tan precis, que inclús és pot fer servir com a rifle per tiradors designats. Ergo el fuseller automàtic de l'equip de foc pot fer també quan toqui de tirador.



NOTA: De fet l'us de la M249 ( que és una ametralladora lleugera ) com a fusell automatic s'havia considerat inicialment com a error garrafal. A la Segona Guerra Mundial els Americans feien servir el M1918 Browning com a rifle automatic ( amb carregadors de nomes 20 cartutxos ).
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#5
Em sembla un plantejament del tot adeqüat.
L'estructura finesa em sembla absolutament adequada i molt pràctica per al nostre habitual desenvolupar, la podríem provar en alguna missió on fóssim un grup petit. Penso que ens donaria agilitat i velocitat en l'acompliment sense augmentar massa els riscos.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
A mi l'esquadra finesa no em convenç pel nostre nombre de jugadors actuals, tot i que a priori son nomes set, per mi això obliga a tenir al menys dues esquadres per poder ser efectius, el que vol dir 14 soldats. Es útil si som 7 jugadors, però si som mes de 7 sense arribar a 14, ja es millor agafar el sistema actual de 3 o el clàssic de 4 soldats per equip. Però per provar per mi perfecte, tot el que sigui estar al capdavant de les tècniques militars es bon camí.

Sobre el canvi de M249 a M27 IAR, el plantejament em sembla interessant, tot i que li veig els seus avantatges i els seus inconvenients. A mi el fet de perdre aquesta potencia de foc que dona la M249 degut a la cadència i el carregador de 200 bales, que a mitges i curtes distancia es molt útil (a llarga es bastant merda), em preocupa. Però tenir un "MG" menys pesat, amb carregadors STANAG de 30 com els companys, i que pugui fer de franctirador també, tenint en compte que la IA no es massa reaccionaria al fet psicològic, em sembla un idea interessant. Es pot investigar, hi ha un addon de la M27 IAR si no recordo malament i es podria mirar.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
HE estat mirant aquest addon del M27 IAR, però no m'agrada gens, i es que quan he vist que agafa el model Vilas de l'A2, ja he sabut que seria dolent, els models Vilas son de molt baixa qualitat. El SAM-R o el MK-12 que tenim dona millors resultats, la llastima es que no tenen foc automàtic.
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#8
Jo personalment provaria la versió experimental dels USMC, que és basa amb 12-13 soldats ( 3 equips ). Que si fa falta és podrien fer 3 equips x 3 persones.

Ho dic, perquè compensa tots els costats. La concentració de foc que perds pel canvi de M249 per M27s és compensa tenint un equip amb una M240, que és un salt qualitatiu important ( la M240 enxufa pinyes de 7,62 en comptes de 5,56 de la M249 ) i per cobrir faria maravelles.


Jo provaria pel pròxim dia aquesta convinació ( per ara faria servir la HK416 que és practicament la mateixa arma que la M-27 i ja la tenim al A3 Sync del grup ):

1er Equip de Foc ( Assalt )

- Lider d'equip( M4A1 + M320/M203 )
- Rifle Automatic ( HK416 + mira telescopica + 20 carregadors )
- Fuseller ( M4A1 )

2on Equip de Foc ( Equip MG - Suport )

- Lider d'equip ( M14 o M16 amb mira telescopica )
- Ametrallador ( M240B )
- Assistent d'Ametrallador ( M4A1 + Munició de MG )

3er Equip de Foc ( Equip AT )

- Lider d'esquadra ( M4A1 + M320/M203 + llancador AT )
- Fuseller AT ( M4A1 + llancador AT )
- Rifle Automatic ( HK416 + mira telescopica + 20 carregadors )

Si vingues més gent sempre és pot posar un fuseller adicional per equip o crear un equip d'observadors/tiradors de dues persones.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
Jo també he provat la HK416 ja que m'agrada en substitució de la M27 IAR, l'únic inconvenient, es que te un error en el modelat, i ho portes taps ho es com si disparessis un canó de tanc. et deixa sord. No es un gran problema, ja que normalment sempre ens posem els taps perque les MG no ens deixin sords clar.
La M240 es com tu dius també al simulador, es mortal fins i tot a llargues distancies, el calibre 7.62 es nota molt. El problema clar es la maniobrabilitat i el pes de l'arma i els carregadors. A l'ArmA 2 la fèiem servir molt mes, i vam veure que degut a que no som un exercit de veritat i per tant no tenim línia de subministres, era un problema pel pes de la munició. Però a mi em sembla molt be provar a veure si ara amb l'ArmA 3 i a que som una mica mes de personal, pot donar millors resultats. De fet la idea es arribar a aquests models conforme anem pujant de personal.
Portar un sol AT pot arribar a ser un problema també, no som un exercit on un AT es recolzat per altres unitats amb AT o unitats blindades per exemple, aquí pràcticament lluitem amb el que portem a sobre. A les missions tipus Enemy Assault tenim suport aeri i d'artilleria, però en les missions tancades, no solem tenir aquest suport. Jo el Fuseller d'assalt el faria AT també.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#10
Em semblen reflexions molt interessants per parlar en una reunió de grup si ho creieu convenient. Soc molt fan de la HK416 i penso que podríem provar una estructura diferent en les properes sessions
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#11
Viper said:
La M240 es com tu dius també al simulador, es mortal fins i tot a llargues distancies, el calibre 7.62 es nota molt. El problema clar es la maniobrabilitat i el pes de l'arma i els carregadors.
És sempre un punt a tenir en compte, però l'equip de MG tecnicament s'ha de dedicar a cobrir, per tant és el que generalment és mou menys i pot anar més carregat. El fuseller i el lider de l'equip de MG podrien portar carregadors adicionals per la MG.

Això o fer com fan els de forces especials, com que generalment fan infiltracions profundes en territori enemic, i nomès compten amb el que porten a sobre doncs carreguen el cotxe fins als topes ( si els volen el cotxe, en demanen un per correu aeri, literalment ).

Ho podriem fer aixi, o cridar un avió de subministres que els tiri amb paracaigudes ( es un dels suports per defecte de l'A3 vainilla ).



Viper said:
Portar un sol AT pot arribar a ser un problema també, no som un exercit on un AT es recolzat per altres unitats amb AT o unitats blindades per exemple, aquí pràcticament lluitem amb el que portem a sobre. A les missions tipus Enemy Assault tenim suport aeri i d'artilleria, però en les missions tancades, no solem tenir aquest suport. Jo el Fuseller d'assalt el faria AT també.
Per el tema d'AT, per un costat el lider de l'equip d'AT també en porta un a l'esquema que he indicat. Sinó com amb el tema de la MG, portar un cotxe fins a les tranques o demanar subministres amb paracaigudes.

És important que l'equip d'assalt vagi lleuger, perque ha de ser el més agil dels tres. Si porten un AT, per un costat canten més que un canari amb topos liles ( en cas que juguessim contra jugadors humans ) i per l'altre els fa més lents. Tècnicament l'equip d'assalt ha de ser el que ha de fer més exercici ja que es el que recorre més distancies, neteja edificis, etc.
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#12
Si us fa gracia aqui teniu un video d'uns Marines de Reconeixament fent una patrulla desmontada a l'Afghanistan fent servir precisament l'armament que us comentava: M27 per rifle automatic i M4A1 com a fusell bàsic:

1st LAR Marines armed with M27 IAR and M4's sweep for IED's


Com a apunt comentar que els USMC generalment no tenen suport de vehicles terrestres ( que són molt limitats al cos de Marines americà ), per això fan servir esquadres de 12-13 en comptes de 9.

Si voleu veure un bon documental sobre com funcionen, busqueu: Battleground Afghanistan de la National Geographic

( abans es podia veure complet al YouTube, però l'han tret per problemes de drets d'autor )
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
Jo al vídeo nomes veig com fan servir el gos per jugar ç:D ç:D

No havia vist que el lider del tercer equip portava AT, pensava que era nomes munició, llavors ja està be. Una opció seria fer servir la MXL (o LMX no se ara com es diu, la serie MX) que ve a l'arma per defecte, que es precisament un fusell d'aquest disseny, tipus IAR, l'únic que fa servir bales de 6.5mm que si be son millors que les de 5.56mm (combinen l'energia de la 7.62mm amb el poc pes de les 5.56mm) el farien no compatible amb la munició de les nostres M16. A mes te carregadors de 100 bales.
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#14
És una altra opció. De fet teoricament el M27 tindra en un futur carregadors de fins a 100 cartutxos, però com ja us he dit, com tot està molt fresc encara estan fent proves.

En l'A3 la variant automatica del MX, està inspirada precisament en el M27 :çsi:

Jo el que faria és anar provant diferents opcions a veure quina funciona millor.