Red Tails

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#1
Hola,

Com no he trobat el fil del trailer de red tails, enceto aquest altra vegada per parlar de la peli.

Ja l' he vist al costat fosc i subtitulada amb castellà (així perfecciono el meu anglès, encara que els subtitols no diuen tot el dialeg).

En la meva opinió es avorrida i plena de errors aeronautics, solament hi ha quatre combats i prou, (no dire mes ç;) ), però veure a quatre P-51, guanyar en velocitat a quatre ME-262, va ser la repra.

Per passar l' estona en la meva opinió
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#6
La majoria de ME262 eren abatuts quant tornaven a la base. Els pilots de Mustang esperaven pacientment, ja que el consum d'un ME262 era molt elevat i aquests tenien molt poca autonomia.
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#7
Amb aixó si que et dono tota la raó, de fet el astronauta que va passar per Tremp, va fer la seva primera victoria d' aquesta forma.

Encara que a la pelicula ( per no desvetllar grans trets), hi ha un 109 que el toquen i s' en va a la seva base, a veure si els antiaeris s' en poden desenpallegar dels red tails, peró com en tota bona pelicula americana que s' aprecii 4 caçes vells, eliminen tot el aeroport ç:D incloent-li els antiaeris :çboix: tenien de tenir les ametralladores en modus il·limitat ç:D

Una mica exagerada si que es , si ç:D
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#8
no se de que us escandalitzeu. No hi ha una peli de hollywood de tipus históric que es cenyeixi als fets. Aquestes pelis es tenen de mirar com el que son: Un producte d'entreteniment, ni mes ni menys. Si vols cine històric tens de buscar produccions europeas o llegir.