Recluta Mordastik es presenta, senyor!

14 Desembre 2016
1
0
0
#1
Hola gent!

Vaig començar fa un parell de dies amb el Star Citizen i tinc ganes de veure quines possibilitats ofereix el fet de formar part d'una Organització, doncs el poc que he vist en solitari m'ha agradat moltíssim. En principi seriem dos amics els que ens uniriem a vosaltres (si ens accepteu, és clar), ell més propens a l'acció militar i jo més aviat "farmejador", però amant igualment d'un bon combat organitzat.

Què acostumeu a fer-hi, al Star Citizen? El poc que he vist per ara són missions repetitives, pvp i curses, no he tingut temps d'explorar-lo més a fons.

Apa doncs, gràcies i salut!
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#2
Bones!!

De StarCitizen ara fem bastant poc com a organització ja que, com molt bé has dit, són missions bastant repetitives i donen encara poc joc. És possible que això canviï un cop surti el StarMarine.

Jo el vaig jugant de tan en tan i disposo de nau multi-tripulada així que si voleu quedar per mi perfecte!!
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Benvingut a la comunitat :çsi: . Com be et diu en Magnetar, de moment estem en stand-by amb l'Star Citizen, ja que no hi ha massa a fer, tot es alpha i repetitiu, amb baixos FPS i nul·la persistència. Estem a l'espera que la cosa es solidifiqui mes o directament es llenci el simulador, per ficar-nos.

Tot i així, aquí fem partides a altres simuladors com el DCS World (que es un simulador aeri d'aparells principalment contemporanis) o l'Arma 3 (que es un simulador d'infanteria de combat), per si us pot interessat ç;)