Re: Allistament RAIVER

27 Desembre 2016
5
0
0
#1
Hola bones, soc nou en el tema de simuladors online, però m'agradaria formar part del grup i poder aprendre en la simulació DCS (avions). És un tema que m'agrada. A més tinc una consulta, hem vull comprar un joyistick amb pedals i demes, a veure si hem podeu aconsellar: hotas cougar o hotas warthog. Gràcies, espero la vostra resposta.


Fins aviat!


RAIVER
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Sobre joysticks, el Cougar va ser un molt bon HOTAS, però ja es molt antic, i el Warthog el supera sobradament (principalment en electrònica). Si vols volar avions (que no helicòpters) moderns o com a molt de la 2ª GM, el Warthog es una magnifica opció. Si vols tenir una major versatilitat, i tot i així tenir un bon HOTAS, El X55 Rhino de Saitek també es una bona opció, ja que amb aquest podras volar millor avions fins a la 1ª GM i helicòpters (el Warthog i el Cougar son massa durs per volar còmodament aquests aparells, jo tinc un Cougar).
Després tens opcions mes econòmiques com el G940 de Logitech o el Saitek X52 Pro. No son males opcions, molta gent els te, però tenen les seves pegues, i tothom que vol ficar-si de ple acaba comprant un sistema millor.
A veure que et diuen els companys.
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#4
Bon dia Raiver,
En Viper m'ha tret les paraules de la boca... segons quins avions vulguis volar el Hotas warthog diuen que és molt dur... a part de que val una bona pasta. El DCS com ja saps te molst avions de característiques molt diferents.
En el meu cas tot i que volo amb el Mirage, A-10,etc... tinc preferència pels helos, i utilitzo el X-55 rhino amb els salitek Pro flight rudder pedals.
Els pedals fa molts anys que els tincs i continuen funcionant perfectament, i el X-55 al principi donava problemes de "tecles fantasma" que un cop soluncionat funciona molt bé.
En definitiva, crec que el factor més important és la butxaca de cada un, entre aparells i el mòduls del DCS un s'hi va deixant una pasta gansa...

Si passes pel TS en parlem.

Salutacions i ben vingut! :çsi:
 
28 Juny 2013
191
8
18
#5
Benvingut RAIVER, doncs, pel tema dels joyistick et diré que jo en faig servir 2.
Primer vaig comprar el Warthog, que va molt bé, he tingut algun problema amb alguna junta, però res que no es pugui solucionar... si li he de dir alguna cosa dolenta, l'única que trobo és el que diuen els companys, que és un pèl dur per depèn del que vols volar, per aquest motiu, més endavant vaig agafar l'X52Pro, que té una molla molt més tova i va molt bé per Helicòpters i també el faig servir per avions de la 2GM. Per negatiu d'aquest, té de dir que a vegades a mi, la palanca es queda una mica enganxada, sobretot en el principi del recorregut.

A part d'això, també tinc els mateixos pedals que en Wotan, els Saitek Pro flight rudder pedals, van molt bé i el saitek Pro Flight Throttle Quadrant que va molt bé en avions a pistó pels 3 eixos que té, i el TrackIR clar ç;)

Al TS ens solem connectar els dimecres a partir de les 22:00, divendres pel voltant de les 22:30 i algun diumenge cap a les 19:00 però no tots, si no és ben bé així que em corregeixin els companys... Passat un dia i en parlem

Tens algun mòdul comprat de DCS?
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#6
Benvingut Raiver a la comunitat !

Sobre joyesticks no puc afegir gaire més del que ja t'han comentat els companys, però tan si vols volar avions com helicòpters és gairabé imprescindible que siguin HOTAS, dos comandaments independents, un de palanca de direcció y un altre amb la palanca de gasos, sobre maques hi ha diferents gustos, si pots, almenys fa anys hi havia botigues que els tenien exposats i per tant podies provar-los per veure les sensacions que et donaven, si no es possible, hauràs de mirar la butxaca i el pressupost que tinguis, tot i que hi ha botigues online que fan ofertes.

Sobre el pressupost, a part del HOTAS abans de comprar els pedals et recomanaria compara abans el Trackl Ir., si no has de comprar pedals has de valorar que el la palanca de Hotas, l'stick tingui els tres eixos per fer-lo servir també de timó (com si fos el pedal)

Jo tinc el saitek X52 Pro i el Track Ir 5, no tinc pedals i estic la mar de content.

Per a qualsevol dubte passat pel Team Speak i en parlem, de Hotas, moduls del DCS, el que faci falta, a la web del cavallers veuràs els dies que volem, sobretot dimecres i divendres a les 22:00 hores, i els diumenges per la tarda algú que altre es deixa caure.

Fins aviat :çsalut:
 
27 Desembre 2016
5
0
0
#7
Hola bones, gràcies per acceptar-me i pels consells donats. Intentaré posar-me en contacte pel TS.
He llegit les normes d'ús del fòrum i normativa de la comunitat, ho accepto.

Gràcies.

Fins aviat!