Quedada el diumenge 22.04.2012 - 22:00h

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Benvolguts companys, estem preparant una petita quedada pel proper diumenge 22 d'Abril per veure quants efectius disponibles tenim a les files del FC2, l'hora serà a partir de les 22:00h en endevant, a la partida estaran operatius tots els aparells del simulador, inclosos els dels nostres companys del Black Shark.



Us hi esperem :çsi:

Si us plau, aneu confirmant assistència en aquest fil.

Buran
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#6
Em temo que no podré ser-hi aquesta nit ja que se m'ha instalat la mare a casa (s'ha autoconvidat :çboix: ) i em toca cumplir i aparentar ser una persona normal... :mrgreen: si no la senyora em tallarà el cable del router :çno:

Passeu-ho bé!
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#9
Bé nois, el debriefing de la "quedada": Personalment estic molt content de com va anar la partideta, llàstima dels problemes del company Nippó que al final no va poder volar amb nosaltres, però per ser només tres va anar força bé.

Primer de tot agraïr als companys Madelf i Blaucel la seva participació i ganes, vaig aprofitar per provar varis aparells en combat i continuo preferint el MiG29, encara que amb el F15 ç;) . La partida va ser un dogfight continu i un "aquí te pillo , aquí te mato" divertit.

Companys, prepararé un escenari on puguem estar en diferents bàndols i a més distància per preparar tàctiques i "saber" almenys per on venen els dolents i saber interpretar el radar i demés sistemes dels caces.

Fins la propera :çsi:

Buran
 
#10
M'ho vaig passar molt bé. També vaig veure pq no funcionava el Mig29... cada aparell te una configuració diferent i els gasos els tenia assignats a un altre eix ç:x Amb calma ho solucionaré.

Buran pots comptar amb mi per properes partides, i tb per a fer vs IA o missions que entre tres suposo que tb podem afrontar-les. La veritat és que vaig riure molt i m'ho vaig passar pipa :çcerv:

També us proposso tractar el FC2 i el BS1 com un sol simulador i fer totes les partides que puguem de forma conjunta. P.e. si quedem per fer una propera pachanga tb incloure uns quants Ka-50 (com ja va fer en Buran) per si algú s'hi apunta, o si fem partides convidar als pilots de l'altre grup encara que sigui per missions de suport o secundaries. Qualsevol excusa per a volar plegats i passar una bona estona!
 
31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#11
Jo volava innocentment i en madelf resulta que volia fotre una barbacoa al portavions, gairebé ho aconsegueix. I en Buran que es prepari, la venjança serà terrible :çsi:
M'ho vaig passar molt bé
:volador:

[vimeo]40863704[/vimeo]