Quedada a les Borges

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#1
Hola,

Com gairebe tothom sap, aquest cap de setmana es va fer la primera fira de war games a les borges blanques a Lleida, com sempre el Caabr.... de l' Oldcrow, em va a tornar a enganyar ç:D i em va enredar per anar i muntar la seva particular guerra.

es pot dir moltes coses, com ara que no vam donar l' abast, que no vam poder veure gairebé la fira, per lo ocupats que estàvem (a basar).

En primer lloc, us deixo les fotos de la quedada que vam poder fer, ja que com us he dit, estava molt ocupat doncs tothom volia volar, amb el il-2 (oldcrow), flamingclifs1 (oldcrow), i jo mateix open falcon, flamingclifs2, black shark.
Un Mollerussenc, fent anar bastant bé el Ka-50



El mateix


Promoció de cavallers del cel


Flyers cavallers del cel




De les poques fotos que vaig poder treure de la fira
Obseveu la MG-34 ORIGINAL, que hi ha al damunt del Kubelwagen


Part interior del Kubelwagen

Maqueta, on s' amaga un tiger (MAQUETA)


Val, fins aqui, l' OFICIAL..................... çXD çXD çXD çXD çXD

Ara venen les postres
He de dir-vos que en un LLOC SECRET, era vespre, i no recordo gairebé com vaig arribar, hi ha un MUSEU PRIVAT, (no es obert al públic, i la persona que hi va, ha de ser mitjançant tres o quatre amics que parlin be d' ell, per poder concretar un dia etc, etc, i segons com et vegi el propietari et fot al carrer, perquè allò es seu), tot molt d' amagatall, i la veritat es que el que hi ha dins val una fortuna per a ser privat. Però us vaig deixant les fotos i jutgeu per vosaltres mateixos. Llàstima que l' Oldcrow s' ho va perdre per obligacions familiars, però per que us feu una idea, al endemà al ensenyar les fotos, li va comentar al guia que ens havia portat a veure quan podria ser la pròxima vagada, i li van dir que mai se sap, que es PRIVAT, i que so el propietari no vol, no hi ha res a fer, però que de totes totes ho tornaran a intentar potser d' aquí a uns quants mesos.
COMENCEM:
De primer i per obri boca, el misteri.......................negra nit, 7 cotxes plens de gom a gom amb una direcció incerta.
Aparquem i el primer que es veu es això. (Filferro per tot arreu, simulant un camp de concentració)



El missatge de la porta.



El missatge de la porta interior



Ja al interior, es com trepitjar l' historia, on et trobes que tot funciona i tot te la seva historia. Morts, ferits, accidentats, conductors, etc TOT ESTÀ EN PERFECTE ESTAT DE MANTENIMENT I TOT FUNCIONA, INCLÒS ELS CANONS (Llàstima de que no li deixin tenir munició real).

Un panzerfaust



Casc de la Wermach



Bateria moto BMV, que al no trobar originals, s' en ha fet amb una de vella per arrancar de debò la moto.



La mateixa moto de la Wermatch



Moto amb cadenes.



Granades de mà alemanyes.



i bé, com el post s' allargaria molt i molt, fico la resta de les fotos, sense comentaris, i qui vulgui, amb una mica mes de temps, ja li comentar si ho se a qui pertany cada vehicle.




























Vull que quedi molt clar que el dret de les imatges inserides en aquest post son d' en Nippó, que les cedeix temporalment a CAVALLERS DEL CEL, abans de publicar-les a altres pàgines o altres esquadrons, perquè tothom pugui gaudir-ne, però que CAVALLERS DEL CEL DURANT DOS DIES, les te en primícia i que qualsevol infracció a aquesta primícia i els dos dies de coll, faran que m' enfadi bastant i que no torni a ficar ni compartir material de una sensibilitat com aquesta (per suposat que no es denunciarà), però vull que CAVALLERS DEL CEL, durant dos dies com a mínim, pugui tenir l' exclusiva de les fotos.

Espero que us hagin agradat, i recordeu que si teniu qualsevol dubte, ho podem comentar.

Nippó
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#4
Hola,

Gracies per lo de la promoció.

El Canó de 88 es totalment operatiu, i transportable, i fixa't al que hi ha al davant, que es un telemetre de coincidencia, però a lo bestia, per tal de dir a l' artilleria a quina alçada volaven els bombarders.

Tot funcional.

Nippó