proposta de partida.

9 Setembre 2010
137
0
0
#1
Ei nanos, com va tot?.
Demano disculpes pel meu període d'hivernació, que ha suposat no passar-me gaire per la web i el ts, però no m'ha estat possible.
Bè, proposo de fer una partida a nivell de cavallers el dijous o el divendres a la tarda. La hora?. Per mi a partir de les 5 de la tarda. Si s'anima mès gent debatim una altra hora si s'escau.
De cara a la missió, la veritat és que no en tinc pensada cap. Si algú en té alguna preparada aniria bè.

Ja direu alguna cosa.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#4
Vinga va a veure si ho revivim això. Jo ara estic força liat sense esperar-m'ho però suposo que divendres ja estaré més disponible.
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#5
A mi el divendres em va b. Però prefereixo jugar a la tarda, així a la nit es pot sortir... Què us sembla a les 19h.

Per altra banda, i com comentava en el post, algú hauria d proporcionar alguna partida creada, o b feta per algú alié a la comunitat.

Bè, espero que poguem fer una bona campanya, jeje. Salut! ç:D
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#9
Kronus said:
si accepteu "novatos" i em dieu els pegats que te de portar l'invent, jo també m'apunto.
S'accepta a tothom!!!! Per a poder jugar només cal tenir el joc actualitzat. A la pàgina web de l'arma es poden descarregar els pegats.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
uliculé said:
Ara que hi penso, és possible jugar alguna cooperativa si no tenim servidor?
Tal i com hem parlat pel TS ens podem posar a servidors oberts amb dominations i operar com un escamot. Animeu-vos! :çseny: