Problemes amb les icones

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Desde fa uns dies que tinc problemes amb l'ordinador (això és molt normal en el meu cas), però és més una molestia d'aquelles colloneres.

Em vaig donar compte que no podia activar el firewall de windows, (no tinc cap altre instal·lat) em donava un error, vaig buscar per internet, vaig instal·lar algun arxius Fix de windows, però res, seguia igual, però van sortir altres mals de cap, tenia l'Avast antivirus, actualitzat a la versió 7, però al executar-lo en mig de l'analisi em reiniciava l'ordinador, el vaig desisntal·lar, vaig intal·lar altres antivirus (addaware, malwarebites, etc), van trobar alguna que altre cossa (rootkits i trojans, uns tres o quatre) la van netejar i ara només tinc el Eset Nod32, em funciona molt bé, he fet escanejos complets del sistema i diu que està net, fins aquí l'ordinado està net, ara venen els efectes col·laterals:

El firewall de windows segueixo sense poder-lo activar i no puc instal·lar el ZoneAlarm, tampoc em preocupa això ara mateix,
El problema són les icones de l'escriptori, cada cop que reinicio l'ordinador, o el trono a engegar (cada nit l'apago ç;) ), les maleides icones es tornen a col·locar amb un tamany més gran de com les havia deixat i s'organitzen en tres columnes verticals a la part esquerra de la pantalla, això realment és el que m'emprenya de debó, no se en quin moment va passar, però ha de ser alguna cossa del registre de windows, el que no se és on he de tocar ni com, si haig de formatejar per això realment és una tocada de pera.

Espero les respostes si hi ha solució jejeje.

Gràcies.

Buran
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#3
He provat molts, segons els antivirus estic net, el més segur és que hagin modificat el registre de windows, el curios és que els wallpapers els manté, només són les meleides icones, que cada cop es tornen a la mida mitjana (jo per defecte les tinc a mida petita) i es tornen a organitzar en columnes a l'esquerra.

En el menu contextual (boto dret) a la pantalla, no tinc marcades les opcions "organitzar icones automaticamnet" ni les de "ordenar per" no tinc cap xequejada.

Estic flipant en colors amb aquest tema jejeje.

Buran
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#7
madelf said:
Tofolo said:
tambe pots intentar fer una restauracio a un punt anterior del sistema
Aquesta és una bona opció però compte amb les coses que has instal·lat o des-instal·lat des de el dia que restauris...
Passa-hi un netejador del registre per si de cas... però a vegades queden tan tocats per virus que val més re-instal·lar..
Tot això ja està fet i res, el problema persisteix, cada dia estic més aprop del formateig i em fa una mandra ...., gràcies de totes maneres.

Buran
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#8
Posats a donar-ho per perdut.... El sistema crea periodicament punts de restauració. Si recordes quan va començar el problema pots intentar tornar a un punt anterior al problema a veure si funciona. T'estalvies de instal.lar la "intemerata".
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#9
Kronus said:
Posats a donar-ho per perdut.... El sistema crea periodicament punts de restauració. Si recordes quan va començar el problema pots intentar tornar a un punt anterior al problema a veure si funciona. T'estalvies de instal.lar la "intemerata".
També està provat i "nanai del pirulin", he anat el més enrera que he pogut però res, segueix igual, ja estic fent copies de seguretat de tots els arxius importants i mentalitzat-me de la fena que em toca ara :çno:

Gracies de totes maneres companys.

Buran
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#10
Ja se que el que et passa no es el mateix. Tant bo ho fos ! Pero m'has fet venir al cap un salvapantalles del diable de tasmania que vaig veure fa anys en una botiga de ordinadors, el entranyable Taz perseguia a les icones del escritori que fugien aterrides del embogit Taz que es posava com una moto cada vegada que una se li escapava...

Per qui no s'en recordi de qui era en taz...



[youtube]-5zELTa9Ris[/youtube]

i un petit joc

http://www.dan-dare.org/freefun/Games/C ... V/Taz3.htm


per cert, el salvapantalles aquell mai el vaig trobar. He vist de molts altres d'en taz pero cap tan ben parit com aquell!
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#11
Bones Buran,

per activar el firewall has de mirar que el servei estigui actiu (habilitat ja sigui manual o automaticament). Ja se que ho saps però per si no t'en recordes has de mirar a Eines Administratives / Serveis i comprovar que existeixi "Firewall de Windows". Et poso un enllaç amb algunas cosetes per intentar arreglar el tema del talla focs http://support.microsoft.com/kb/920074/es.

D'altra banda no crec que tingui res a veure amb el tema de les icones. Podria ser que anteriorment algun programet no desitjat t'hagués modificat el registre per desactivar el talla focs i també per anular que puguis instal·lar altres. Suposo que ja ho deus haver provat però el ComboFix i el Hijackthis et poden ajudar força a resoldre problemes amb infeccions molestes. Tambè pots provar de comprovar les claus del registre que fan referència a la persistència de configuració.

Codi:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoSaveSettings"=dword:00000000
:çcerv:
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#12
ZeroQ said:
Bones Buran,

per activar el firewall has de mirar que el servei estigui actiu (habilitat ja sigui manual o automaticament). Ja se que ho saps però per si no t'en recordes has de mirar a Eines Administratives / Serveis i comprovar que existeixi "Firewall de Windows". Et poso un enllaç amb algunas cosetes per intentar arreglar el tema del talla focs http://support.microsoft.com/kb/920074/es.

D'altra banda no crec que tingui res a veure amb el tema de les icones. Podria ser que anteriorment algun programet no desitjat t'hagués modificat el registre per desactivar el talla focs i també per anular que puguis instal·lar altres. Suposo que ja ho deus haver provat però el ComboFix i el Hijackthis et poden ajudar força a resoldre problemes amb infeccions molestes. Tambè pots provar de comprovar les claus del registre que fan referència a la persistència de configuració.

Codi:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoSaveSettings"=dword:00000000
:çcerv:
Moltes gràcies company, però ja vaig formatejat el pc fa uns dies.

Va ser alguna cossa molt extranya, segurament algun virus o algun bitxo per l'estil.

De totes maneres moltes gràcies.

Buran

PD:Viper, tanca aquest tema si us plau.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#14
Si que el conec i de fet ho faig servir molt. Molt recomanable per fer neteja de temporals i buscar conflictes al registre de windows.