PROBLEMES A LA CHRISTMAS CUP

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Ahir en Buran i Jo vam testejar la missió per veure si es repetien els errors que es van donar quan la vam volar tots junts.

Vam fer les proves en la missio proves2 que en Rush va retocar per veure si ens passava el mateix i vam poder constatar el següent:

Independentment del pilot escollit sempre ens passava el mateix, el que fa de host o servidor (en aquest cas en Buran, i el dia de la missió també era ell) és l´unic que rep les dades pel menú F10 una vegada entra a la area d´operacions AO, l´altre (que era jo) independentment del pilot que seleccionés no rebia cap dada i no podia rebre coordenades.

Els experts en treureu les vostres própies conclusions, nosaltres pensem que deu ser culpa de la openbeta ç?|

Després vam intentar fer la mateixa prova en la missió original, per veure si en les mateixes condicions ens passava el mateix, però malauradament a en Buran li va marxar la llum i no ho vam poder comprovar.

Quan tinguem una estona ho tornarem a mirar.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
La de proves2 la vaig modificar per fer que el primer missatge quan entres de l'area d'atac el doni un trigger normal i corrent. No te massa sentit perquè voldria dir que els triggers fallen en multiplayer, però està clar que alguna cosa passa...
 
19 Setembre 2013
5
0
0
#3
A l'ArmA s'ha de especificar si es SP, multi no dedicat, o server dedicat, mireu que no us passi això, perque potser ho teniu editat en local i per això tot ho fa amb el server només.
Viper

Enviat des del meu LT22i usant Tapatalk
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Amb les pistes que m'heu donat he trobat això: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=153440

Bàsicament sembla ser un bug de la 1.5 que fa que el trigger quan un grup esta a una zona només funcioni pel servidor o per single player, pels clients no va.
El post diu que fent servir el trigger d'unitat a la zona hauria de funcionar. Així que la versió proves2 hi he fet aquest canvi i l'he pujat al TS.

Putos russos! No m'estranya que petés Txernobil i la URSS sencera, res funciona com hauria d'anar ç:D ç:D